به منظور حضور در تورنمنت بین‌المللی گلبال چین؛

دو ورزشکار اردبیلی به اردوی تیم ملی گلبال دعوت شدند

اردبیل (پانا) - به منظور حضور در تورنمنت بین‌المللی گلبال چین، حسن جعفری و مصطفی شهبازی از گلبالیست‌های مستعد استان اردبیل به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

کد مطلب: ۸۱۰۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
دو ورزشکار اردبیلی به اردوی تیم ملی گلبال دعوت شدند

با اعلام فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان، حسن جعفری و مصطفی شهبازی از گلبالیست‌های مستعد استان اردبیل به منظور حضور در تورنمنت بین‌المللی گلبال چین به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

در این اردو ۸ گلبالیست به ترکیب نهایی تیم ملی اضافه شدند و از امروز به مدت ۹ روز تمرینات خود را در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران پیگیری خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی گلبال پیش از این در گفت‌وگو با خبرنگاران از اهمیت حضور در تورنمت بین‌المللی چین به منظور افزایش هماهنگی و آمادگی بازیکنان و زمینه‌سازی برای حضور هر چه قدرتمند در مسابقات جهانی سوئد خبر داده بود.

نباتی با اشاره به اینکه گلبالیست‌های ملی‌پوش از ۲۵ فروردین‌ماه در تورنمنت بین‌المللی چین حاضر خواهند شد، اظهار کرد: تا بدین لحظه اسامی تیم‌های نهایی شرکت‌کننده در تورنمنت بین‌المللی چین مشخص نبوده و با هدف شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در این دوره از رقابت‌ها حاضر خواهیم شد.

گفتنی است: سرمربیگری تیم ملی گلبال در این دوره از مسابقات برعهده مهدی نباتی بوده و اردوی آماده‌سازی تیم ملی تا روز جمعه ۲۴ فروردین‌ماه به میزبانی تهران ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار