حضور ۲۰ بانوی ورزشکار اردبیلی در اردو‌های تیم ملی

اردبیل(پانا) - معاون امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان اردبیل از حضور ۲۰ بانوی ورزشکار اردبیلی در اردو‌های تیم ملی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۵۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور ۲۰ بانوی ورزشکار اردبیلی در اردو‌های تیم ملی

مژگان سلطانی، معاون امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان اردبیل اظهارکرد: از ابتدای سال‌جاری ۲۰ نفر از ورزشکاران بانوی استان اردبیل به اردو‌های تیم ملی در رشته‌های مختلف دعوت شدند.

وی افزود: ورزشکاران بانوی استان اردبیل، در رشته‌های بسکتبال با ویلچر، بوچیا، هاکی، کشتی آلیش، وزنه‌برداری معلولین، گلف، تنیس روی میز، مویتا و بسکتبال در اردو‌های تیم ملی و استعدادیابی حضور مستمر داشتند.

معاون امور ورزش بانوان ورزش و جوانان استان به کسب مدال‌های مختلف ورزشکاران اردبیل در تورنمنت‌های مختلف ورزشی اشاره کرد و گفت: در جریان رقابت‌های بسکتبال با ویلچر مسابقات آسیا و اقیانوسیه، زهرا حبیبی نماینده اردبیل و عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر موفق به کسب مدال برنز شد.

وی بیان کرد: همچنین دو و میدانی‌کاران استان، در مسابقات و تورنمنت‌های مختلف ورزشی توانستند مدال‌های طلا و نقره را کسب کنند.

معاون امور ورزش بانوان ورزش و جوانان استان ادامه داد: در حال حاضر ۷ نفر از هاکی بازان تیم ملی، از استان اردبیل هستند.

سلطانی گفت: استان اردبیل در اجرای طرح ملی ساختار قامتی زنان از استان‌های پیشتاز است و بیش از ۸ هزار بانوی روستایی، در این طرح پایش شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار