افزایش 75 درصدی استقبال مسافران از اردوگاه  شهید آیت الله دستغیب در نوروز امسال

شیراز(پانا) – مدیر اردوگاه شهید آیت الله دستغیب از افزایش75 درصدی استقبال مسافران نوروزی در استفاده از فضا و امکانات اردوگاه شهید دستغیب شیراز نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۰۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 75  درصدی استقبال مسافران از اردوگاه  شهید آیت الله دستغیب در نوروز امسال

سید رسول مرتضوی ابراز داشت: اردوگاه شهید آیت الله دستغیب در ایام نوروز میزبان بیش از 10 هزار نفر مسافر بوده است.

وی از اسکان و اقامت بیش از 1200 نفر در این ایام در مجموعه سوئیت و خوابگاههای این اردوگاه خبر داد و افزود: بیش از 9 هزار نفر هم در مجموع به صورت روزانه از امکانات و خدمات این مجموعه تفریحی استفاده کرده اند.

مرتضوی افزود: بیشترین استقبال مسافران در روز طبیعت و روز سیزده بدر بود که بیش از 5 هزار مسافر وارد مجموعه اردوگاه شهید دستغیب شدند.

وی ادامه داد: مسافران با ورود به این مجموعه از امکانات موجود در اردوگاه شامل 4 زمین ورزشی فوتبال و والیبال ، آلاچیق ، پیست دوچرخه سواری و اسب سواری استفاده کردند.

این اردوگاه دارای 6 سوییت با ظرفیت 38 تخت و 11 خوابگاه با ظرفیت 110 تخت است.

وی در خصوص فعال بودن این اردوگاه در سایر روزها نیز گفت: اردوگاه شهید آیت الله دستغیب به عنوان مکانی امن و آرام همه روزه پذیرای شهروندان و هموطنان است و خانواده ها می توانند با آرامش در این مکان به تفریح بپردازند.

اردوگاه شهید آیت الله دستغیب یک اردوگاه دانش آموزی است که در یکسال گذشته به سازمان دانش آموزی فارس واگذار شده و در این مدت اندک مردم و متقاضیان استفاده از این فضا شاهد تحولات گسترده ای در نحوه مدیریت و بهره برداری از آن بوده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار