تایلند مسافران چاق را سوار هواپیما نمی‌کند!

تهران (پانا) - شرکت هواپیمایی تایلند خرید بلیط پروازهای بیزینس کلاس را برای مسافرانی که اندازه دور کمر آنها بیشتر از ۱۴۲ سانتیمتر است، ممنوع کرد.

کد مطلب: ۸۱۰۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تایلند مسافران چاق را سوار هواپیما نمی‌کند!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، شرکت هواپیمایی تایلند خرید بلیط پروازهای "بیزینس کلاس" بوئینگ‌های جدید خود را برای مسافرانی که اندازه دور کمر آنها بیشتر از ۵۶ اینچ ( ۱۴۲ سانتیمتر) است، ممنوع کرد.

از قرار معلوم، شرکت هواپیمایی بین‌المللی تایلند (THAI) برای هواپیماهای بوئینگ جدید خود کمربند ایمنی و ایربگ‌های مخصوصی سفارش داده است که مسافرانی که دور کمر آنها از ۱۴۲ سانتیمتر بیشتر است، نمی‌توانند از آنها استفاده کنند.

در حال حاضر، شرکت هواپیمایی تایلند به مسافران چاق کمربند ایمنی بزرگتر می‌دهد اما آنها به دلیل محدودیت فاصله با صندلی جلویی نمی‌توانند ایربگ را در جای مناسب قرار دهند. به همین دلیل، این شرکت روز گذشته (شنبه) از مسافرانی که اندازه دور کمر آنها از میزان تعیین‌شده بیشتر است خواست از خرید بلیط پروازهای بیزینس کلاس خودداری کنند.

البته شرکت هواپیمایی تایلند اعلام کرده است که این قانون شامل زنان باردار یا زنانی که فرزند کوچک‌شان را برروی پای خود می‌نشانند، نمی‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار