استاندار خراسان رضوی تاکید کرد:

تلاش برای ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان در مراکز اسکان

مشهد(پانا)- استاندار خراسان رضوی در بازدید از مراکز اسکان فرهنگیان در مشهد عنوان کرد:باید تلاش کنیم ظرفیت های پذیرش و ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان را افزایش دهیم.

کد مطلب: ۸۰۹۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تلاش برای ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان در مراکز اسکان

علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در بازدید از پایگاه های موقت پذیرش و اسکان فرهنگیان در مشهد گفت: خوشبختانه در استان خراسان رضوی معلمان و فرهنگیان در کنار فعالیت های تعلیمی و تربیتی توفیق خدمت به زائرین امام هشتم (ع)را هم دارند که یقینا برکات خدمت به زائرین حضرت ثامن الحجج برای فرهنگیان عزیز و خانواده محترمشان باقی خواهد ماند.

وی در ادامه افزود :امسال شاهد فرآیند بسیار خوبی در پذیرش زائرین در مراکز اقامتی بودیم و خوشبختانه در مجموعه اسکان فرهنگیان نیز شرایط خوبی فراهم شده است.

رشیدیان ضمن تاکید بر لزوم ارائه خدمات هر چه مطلوب تر به فرهنگیان در مراکز اقامتی تصریح کرد:خدمت به معلمان به عنوان قشری که در جامعه ما جایگاه بالای دارند برای مسئولان افتخار است و باید تلاش کنیم ظرفیت های پذیرش و ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان را افزایش دهیم.

استاندار خراسان رضوی در پایان خاطر نشان ساخت:در صورت امکان باید تلاش کنیم برای تجهیز مراکز اسکان فرهنگیان از محل بودجه زیارت اعتباراتی را تخصیص دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار