رئیس هیأت ژیمناستیک آذربایجان‌غربی:

15 ژیمناستیک کار آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی دعوت شد

ارومیه (پانا) رئیس هیأت ژیمناستیک آذربایجان‌غربی گفت: 15 ژیمناستیک‌کار در قالب رشته‌های آکروژیم ، ایروبیک ، و ترامپولین به اردوی تیم ملی اعزام خواهند شد.

کد مطلب: ۸۰۹۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
15 ژیمناستیک کار آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی دعوت شد

مدنی رئیس هیأت ژیمناستیک آذربایجان‌غربی با اشاره به تقویم ورزش ژیمناستیک آذربایجان‌غربی در سال 97 ، در خصوص دستاوردهای مهم این رشته ورزشی در استان و کشور ، اظهار داشت: در سال 96 این هیأت با تلاش مربیان و ورزشکاران ژیمناستیک‌کار برای نخستین بار در تاریخ ژیمناستیک آذربایجان‌غربی 12 ورزشکار این رشته به همراه 3 مربی از این استان به اردوی تیم ملی ژیمناستیک کشور دعوت شدند.

وی ادامه داد: از 15 ژیمناستیک‌کار دعوت شده به اردوی تیم ملی ، 5 ورزشکار در رشته آکروژیم ، 4 ورزشکار در رشته ایروبیک و 3 ورزشکار دیگر نیز در رشته ترامپولین فعالیت می‌کنند.

رئیس هیأت ژیمناستیک آذربایجان‌غربی در خصوص برنامه‌های امسال این هیئت نیز ‌گفت: با توجه به توفیقات به دست آمده به طور حتم انتظارات از این رشته ورزشی در آذربایجان‌غربی افزایش پیدا کرده است ، بنابراین این هیئت در اولین اقدام خود اعزام 4 ورزشکار در رشته‌ ایروبیک را به همراه یک مربی به اردوی تیم ملی ، در دست اقدام دارد.

مدنی افزود: علی خلیلی در رده بزرگسالان ، امیرحسین صمدی و جواد پاشایی در رده جوانان ، علی حسن‌آذر در رده نوجوانان به همراه محمد خلیلی به عنوان مربی به این مسابقات در تاریخ نوزدهم فروردین ماه به تهران اعزام خواهند شد.

وی همچنین گفت: اعزام ورزشکاران رشته آکروژیم ژیمناستیک آذربایجان‌غربی به اردوی تیم ملی در اردیبهشت ماه و دعوت از ورزشکاران ژیمناستیک کار مهاباد و بوکان به اردوی هنری نوجوانان ، دومین برنامه تقویم این رشته پرتحرک در هیئت ژیمناستیک این استان است.

رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: آیین تجلیل از قهرمانان کشوری رشته ژیمناستیک در اردیبهشت ماه در ارومیه با حضور رئیس فدراسیون ژیمناستیک کشور از دیگر برنامه‌های تقویمی هیئت ژیمناستیک آذربایجان‌غربی است.

مدنی یادآور شد: برگزاری دوره‌های مربیگری درجه 3 ،2 و 1 شاخه‌های مختلف رشته ژیمناستیک ، اعزام قهرمانان ایروبیک به مسابقات ایروبیک به مسابقات جهانی کشور پرتقال ، اعزام آکروژیم‌کارها به مسابقات آسیایی کره جنوبی و قزاقستان از دیگر برنامه‌های مهم این هیئت ورزشی آذربایجان‌غربی است.

وی افزود: برگزاری مسابقات داخل استانی، دانش‌آموزی و دانشجویی و مسابقات ژیمناستیک "برای همه" " ژیمناستیک برای زندگی " ارز دیگر برنامه‌های این هیئت ورزشی استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار