نهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد

نخعی: ترجیح دادن دیگران بر خویشتن نیاز امروز جامعه است

زاهدان (پانا) – مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان انتخابات را روح تعلیم و تربیت دانست و گفت: دانش‌آموزان باید خود را باور کنند زیرا آینده استان و کشور در گروه حس، تلاش و حضور آنان است

کد مطلب: ۸۰۷۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد
نهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد

علیرضا نخعی با اشاره به اینکه باید سخن دانش آموزان را گوش و فضا را برای آن ها ایجاد کرد، گفت: دستگاه تعلیم و تربیت متعلق به همه دانش آموزان است و ما در مجموعه آموزش و پرورش موظفیم راه را برای شما هموار کنیم تا خود را در عرصه حضور نشان دهید.

او با خطاب قرار دادن دانش آموزان اظهار داشت: شما منتخب ۷۰۰ هزار دانش آموز در سطح استان هستید و باید بسیاری از حرف ها و مطالبات با زبان شما و به شیوه نرم، مثبت و واقع‌بینانه به مسئولین برسد.

مدیر کل آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: انتخابات در کشور ما باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد؛ مبادا فکر کنند که این انتخابات "شورای دانش آموزی" یک تشریفات است؛ دانش‌آموزان در نظر داشته باشند که در انتخابات نباید به کسی ضربه بزنند و مبادا از ترس اینکه رقیبشان ممکن است انتخاب شود دلخور شوند و باید بدانیم هر که را دانش آموزان انتخاب کردند، بپذیریم.

نخعی تصریح کرد: در جریان رقابت باید رفاقت از بین نرود و دانش آموزان در فضای انتخابات دیگران را تشویق و ترغیب کنند، در واقع این کمال انسانیت و مهمترین هدف تربیتی سازمان دانش آموزی برای رشد انسانی، اجتماعی و عاطفی بچه هاست.

وی در پایان عنوان داشت: هیجان خوب است ولی از کوره در نرفتن بهتر، باید منخبین شوراها و مجلس دانش آموزی با حفظ هیجان و متانت صدای بچه ها را به گوش مسئولین برسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار