نیشابور آماده اسکان15 هزار میهمان نوروزی شد

نیشابور (پانا ): معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش نیشابوراز آمادگی ارایه اسکان به بیش از 15 هزار مسافر وزائر نوروزی در مدارس این شهر خبرداد.

کد مطلب: ۸۰۶۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
نیشابور آماده اسکان15 هزار میهمان نوروزی  شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی . معاون مدیرکل و اداره آموزش و پرورش نیشابوراظهارکرد: 35 مدرسه در شهرستان نیشابور برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.

سید جواد قوامی‌نژاد گفت: 35 مدرسه شامل 22 مدرسه درجه یک با 220 اتاق و 13 مدرسه درجه دو با 100 اتاق ودومرکز رفاهی که در مجموع 352 اتاق و ظرفیت 10 الی 12 هزار نفر برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.وی خاطرنشان کرد: با توجه به مجاورت شهرستان نیشابور با مرکز استان ظرفیت واحدهای اقامتی ادارات در سطح شهرستان برای آمادگی اسکان اضطراری در نظر گرفته شده است که بر این اساس جمعا 15هزار نفر اسکان در اردوگاه باغرود، دانشگاه‌ها، اماکن زیارتی و سایر ادارات و دستگاه‌های خدمات پیش‌بینی شده است.

قوامی‌نژادیادآورشد: مدارس برای اسکان مسافران به وسائلی از جمله یخچال، تلویزیون، لوازم گرمایشی، پتو، تخت، حمام و سایر امکانات رفاهی مجهز شده‌اند وهمچنین آمادگی جهت ارایه غذای با کیفیت بالا با تخفیف ویژه و توزیع بلیط نیمه بهای سینما برای زائرین ومسافرین در نظر گرفته شده است..

وی عنوان کرد: برای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و زائران علی ابن موسی الرضا(ع) تمامی مسئولان امکانات خود رادر شهرستان نیشابور بسیج کرده اند و تابلوهای تبلیغاتی جهت محل های اسکان نصب خواهدشد.

معاون مدیرکل و اداره آموزش و پرورش نیشابورتاکیدکرد: در نوروز 96 شهرستان نیشابور افتخار میز بانی از 25هزار نفر زائر ومسافر را جهت اسکان در مدارس و دیگر اماکن داشته ایم.

مسئول اسکان و خدمات اقامتی ستاد خدمات سفر نیشابورتصریح کرد: راه‌اندازی سامانه اطلاع‌رسانی به شماره 10003055 با ارسال عدد 1 لاتین توسط مدیریت آموزش و پرورش برای اسکان مسافران و همچنین آماده‌سازی دو پایگاه اسکان در دبیرستان نمونه محبوبه محبی در میدان باغرود از ساعت 8 صبح الی 11 شب واداره آموزش وپرورش در خیا بان شهید جعفری (راه آهن) به صورت 24 ساعته برای ثبت‌نام و پذیرش اسکان مسافران وزائران با شماره تلفن های 43334971- 43337991-422249070 051شهرستان انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار