بزرگترین رویداد قرآنی البرز برگزار شد 

کرج (پانا) - شانزدهمین آزمون سراسری  قرآن و عترت با حضور قریب به ٩ هزار زن و مرد در ٧ مرکز استان البرز برگزار شد. 

کد مطلب: ۸۰۵۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
بزرگترین رویداد قرآنی البرز برگزار شد 

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، شانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت با حضور قریب به ٩ هزار زن و مرد در ٧ مرکز استان البرز برگزار شد.

محمد صالحی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز با بیان این خبر گفت:با خوانش بیش از ۹۰ درصد پاسخ نامه ها، نتایج آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم اعلام و نتایج حوزه هایی که هنوز اعلام نشده تا روز یکشنبه اعلام می گردد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز با اشاره به هم‌افزایی میان این دو اداره کل ارشاد و اوقاف برای برگزاری این برنامه مهم قرآنی اظهار کرد: در طول سال‌های اخیر برنامه‌های قرآنی مفصلی به‌صورت جداگانه انجام می‌شد اما بر اساس تصمیم وزارت ارشاد امسال این برنامه به‌صورت مشترک برگزار شد.

این مسئول با بیان اینکه آزمون قرآنی ثمره برگزاری کلاس‌های قرآنی است،تصریح کرد:آزمون کتبی دهم اسفندماه برگزار شد و آزمون شفاهی نیز دوازدهم تا هجدهم اسفندماه برگزار خواهد شد.

صالحی افزود: در آزمون امسال ۸ هزار و ۷۳۷ نفر شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۵ هزار و ۹۷۲ نفر خانم و ۲ هزار و ۷۶۵ نفر را آقایان تشکیل می‌دهند، که نسبت به سال گذشته شاهد افزایش ۱۵ درصدی شرکت‌کنندگان هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز بیان کرد: ۴ هزار و ۱۶۲ نفر در مؤسسات قرآن و عترت اداره کل ارشاد و تعداد ۳ هزار و ۹۶۱ نفر در اداره ارشاد و بقاع متبرکه ثبت‌نام کرده‌اند همچنین ۶۱۳ نفر نیز به‌صورت آزاد شرکت کرده‌اند.

وی یادآور شد: متسابقین با ورود به صفحه کاربری خود به آدرس www.quranedu.ir/login می توانند نتیجه آزمون خود را از منوی "مشاهده نتیجه آزمون کتبی" مشاهده نمایید.

صالحی خاطرنشان کرد: قرآن آموزان می توانند از هفته آینده با مراجعه به سایت کارنامه خود شامل وضعیت پاسخ به هر سوال و تصویر پاسخ برگ خود را نیز مشاهده نمایند و اعتراض به نتیجه آزمون از ۲۵ اسفند به مدت ۳ روز امکانپذیر می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار