نمایشگاه فروش بهاره پاکدشت افتتاح شد

پانا( پاکدشت)- نمایشگاه فروش بهاره در شهرستان پاکدشت در قالب 400 غرفه برپا شد.

کد مطلب: ۸۰۵۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه فروش بهاره پاکدشت افتتاح شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران، در آستانه فرارسیدن ایام نوروز نمایشگاه فروش بهاره شهرستان پاکدشت با حضور مسئولان این شهرستان دایر می باشد.

علی علیمحمدی معاونت برنامه ریزی فرمانداری شهرستان پاکدشت در حاشیه این مراسم افزود: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با هدف دسترسی آسان مردم به کالاهای مصرفی، جلوگیری از افزایش قیمت ها، ایجاد فضای رقابتی مناسب بین تولیدکنندگان و توزیع کنندگان و تقویت جریان عرضه مستقیم کالا در روزهای پایانی سال دایر می باشد.
وی در ادامه اظهار کرد: به منظور کمک به تولید داخلی کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه توسط تولید کنندگان داخلی و با قیمت پائین تر از نرخ بازار به مردم عرضه می شود.
علیمحمدی افزود: به منظورکنترل قیمت ها و جلوگیری از آشفتگی بازار مصرف، بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی با حضور مستمر در بازار و نمایشگاه عرضه مستقیم کالا پیگیر شکایات مردمی بوده و با هر گونه تخلف اعم از کم فروشی و گرانفروشی با جدیت برخورد می کنند.
معاون فرماندار شهرستان پاکدشت از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف ، مراتب را با استفاده از سامانه 124 به اطلاع بازرسان اداره صنعت ، معدن و تجارت برسانند.
نمایشگاه بهاره پاکدشت به مدت 10 روز در بلوار علی ابن ابیطالب (ع) پذیرای عموم مردم است.

شایان ذکر است که پاکدشت با 350 هزار نفر جمعیت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار