با ایجاد شغل، امید را در دل جوانان زنده نگه می داریم

کرج (پانا) - استاندارالبرز در جشن ازدواج دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی کرج گفت: عده ای می خواهند ناامیدی ایجاد کنند؛ اما ما باید امید و نشاط و پویایی را در جوانان ایجاد کنیم و نه با شعار که در عمل باید این امر جامه تحقق به خود بگیرد.

کد مطلب: ۸۰۵۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
با ایجاد شغل، امید را در دل جوانان زنده نگه می داریم

به گزارش خبرنگار پانا از البرز؛ محمدعلی نجفی عصر چهارشنبه در جشن ازدواج دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز که در سالن همایش های میلاد کرج برگزار شد؛ با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) اظهارداشت: خوشحالم امروز در جمع روسای دانشگاه ها و دانشجویان و محققان و همین طور در جشن پیوند جوانان حضور پیدا کرده ام.
وی با اشاره به ظرفیت های علمی و پژوهشی این استان افزود: استان البرز استعداد فراوانی دارد و همه تلاش ما این است که این استعدادهای بالقوه بالفعل شود.
نجفی گفت: تعهدات استان ۳۳ هزار فرصت شغلی بود که طی ۶ ماه به ۳۲۰ هزار فرصت رسیده ایم و با پتانسیل هایی که در بخش شرکت های دانش بنیان و فناور وجود دارد قطعا در این بخش با تحولات شگرفی روبرو خواهیم بود.
وی افزود: از ظرفیت جوانان و دانش پژوهان و شرکت های دانش بنیان در راستای اشتغالزایی است باید استفاده کنیم.
در این مراسم علاوه بر اینکه ۲۴ زوج دانشجو از دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز روانه خانه بخت شدند؛ تعدادی از ورزشکاران، قهرمانان و پژوهشگران این دانشگاه نیز از سوی استاندار مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار