آغاز مانور سلامت نوروزی در نیشابور همزمان در سراسر کشور

نیشابور ( پانا ): مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور از آغاز مانور بسیج سلامت نوروزی در شهرستان های نیشابور و فیروزه به صورت همزمان در سراسر کشور خبرداد.

کد مطلب: ۸۰۵۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز مانور سلامت نوروزی در  نیشابور  همزمان در سراسر کشور

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، سعید یگانه پور گفت: در ایام تعطیلات نوروزی با توجه به افزایش تردد مسافران، کنترل شبانه روزی و نظارت حداکثری مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی امری ضروری است.

وی ادامه داد: در این راستا مانورسلامت نوروزی با حضور بیش از۲۰تیم تخصصی در شهرستان های نیشابور و فیروزه از ۱۵ اسفند۹۶ آغاز و تا ۱۵ فروردین سال ۹۷ادامه خواهد داشت.

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشت دانشکده تجهیز بازرسان به پرتابل بازرسی را از نقاط قوت برنامه امسال دانست و افزود: با توجه به اهمیت برخورد با کارگاه های غیرمجاز تولید مواد غذایی در اولین روز سال 97، مانور پلمپ یک کارگاه غیرمجاز با حضور مسئولین شهرستان و نیروی انتظامی برگزار خواهد شد.

سعید یگانه پور بازرسی از کلیه مناطق را در قالب ۱۵تیم تخصصی در نیشابور یادآور شد و افزود: هم شهریان گرامی می‌توانند شکایات بهداشتی را با شماره تلفن ۱۹۰پیگیری نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار