نمایشگاه توانمندی ها و کارآفرینی دانش آموزان

نمایشگاه کردکوی 1400با معرفی توانمندی ها و کارآفرینی دانش آموزان ( پیش دبستان تا پیش دانشگاهی) در شهرستان کردکوی آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۸۰۴۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه توانمندی ها و کارآفرینی دانش آموزان

به گزارش پانا از استان گلستان ، نمایشگاه توانمندی ها و کارآفرینی دانش آموزان، برای اولین بار توسط مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کردکوی با عنوان کردکوی 1400 و با رویکرد معرفی توانمندی ها و کارآفرینی دانش آموزان ( پیش دبستان تا پیش دانشگاهی) در حال برگزاری است.

این نمایشگاه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال با حضورابراهیم حاجیلری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان ، حاج آقا شاعری امام جمعه کردکوی ،شهریاری مدیر آموزش و پرورش کردکوی و بازدید کنندگان استانی و شهرستانی در سالن رعنا آموزش و پرورش کردکوی افتتاح شد.

آموزشگاه های شهرستان کردکوی از پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی فعالیت های کار آفرینی و خلاقانه خود را با هماهنگی انجمن اولیا و مربیان مدارس ، شوراهای دانش آموزی و مدیران مدارس با محوریت دست ساخته ها، جهت عرضه در نمایشگاه در قالب 32غرفه به نمایش گذاشتند.

ارائه بیش از 10000کار درحوزه های مختلف کار آفرینی با تزئینات، ایجاد فضای نمایشگاهی به همراه شور و نشاط در بین دانش آموزان و مردم شهر که با استقبال بالا ،خصوصا در افتتاحیه این نمایشگاه مواجه گردید وهمراهی رسانه ها درجهت فرهنگ سازی وحرکت به سمت تولید و اشتغال ، بیانگر شروع ارزشمندی برای ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان درجهت نیل به اشتغال زایی بود.

ابراهیم حاجیلری که نمایشگاه 1400کردکوی را در تراز کشوری ارزیابی نمود اظهار داشت: ایجاد چنین فرصت هایی برای اشتغال و تولید دانش آموزی می تواند به کارآفرین بودن دانش آموزان در آینده کمک نماید.

تمامی محصولات در این نمایشگاه، حاصل کارآفرینی دانش آموزان شهرستان کردکوی بوده و بازدید و خرید برای عموم آزاد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار