معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران

برگزاری کمیته پیشگیری شهرستان های استان تهران

تهران (پانا) - پنجمین جلسه ی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی بامحوریت بررسی و اجرای تفاهم نامه های سه جانبه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۳۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کمیته پیشگیری شهرستان های استان تهران

به گزارش پانا شهرستان های استان تهران، محمد رحیم معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از برگزاری پنجمین جلسه کمیته پیشگیری با محوریت اجرای تفاهم نامه سه جانبه با وزارت کشور ،ستاد مبارزه با مواد مخدر و هلال احمر خبر داد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، گفت : بر اساس تفاهم نامه های انجام شده آموزش های معلمین، والدین و دانش آموزان در دستور کار قرار داده شده است.

وی افزود: تفاهم نامه با هلال احمر با تاکید بر مدارس شبانه روزی تمامی دانش آموزان را تحت پوشش قرار خواهد داد.

رحیم با اشاره به دقت در اجرای طرح های ذکر شده تاکید کرد: همکاری تنگاتنگ اداره پیشگیری از آسیب های اجتماعی،مرکز مشاوره و حراست نقش بسیار مهمی در کیفیت اجرا خواهند داشت.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در پایان ضمن تشکر از حضور اعضاء کمیته پیشگیری نسبت به بررسی رویکردها و فعالیت هایی که هر بخش می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی انجام دهد تاکید کرده و افزود: معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران هر برنامه ای که بتواند به کاهش آسیب های اجتماعی کمک کند و قابلیت اجرا داشته باشد را مورد حمایت قرار خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار