برگزاری جشن ستارگان در منطقه زبرخان

زبرخان (پانا): جشن ستارگان ویژه دانش آموزان برگزیده منطقه زبرخان با تقدیر از ۱۹۰ نفر دانش آموز برتر مقطع متوسطه اول و دوم شامل ، نفرات برتر آزمونهای پیشرفت تحصیلی، امتحانات نوبت اول، امتحانات نهایی خرداد با حضور گرمابی نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی، صابری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و دیگر مسئولین محلی در کانون شهید مطهری قدمگاه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۳۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن ستارگان در منطقه زبرخان

به گزاش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، مهدی میمری معاون آموزشی آموزش و پرورش منطقه زبرخان تجلیل از ستارگان علمی و دانش آموزان برتر را عاملی مؤثر برای ارتقای انگیزه در سایر دانش اموزان در راستای تلاش بیشتر خواند و گفت:ارتقای خودباوری و افزایش توان علمی دانش آموزان گامی مؤثر برای تضمین پیشرفت و توسعه کشور در حوزه های مختلف در آینده است چراکه دانش آموزان امروز اینده سازان مملکت هستند.


میمری با اشاره به اینکه باید برنامه ریزی درست و دقیقی برای چگونگی تعلیم و تربیت و آموزش داشته باشیم، یادآورشد: گمراهی و هرگونه حرکت نامطلوب از سوی دانش آموزان نشان دهنده این بوده که به عنوان مسئول نتوانسته ایم به این حوزه توجه خوبی داشته و به وظایف خود به خوبی عمل کنیم.


وی افزود: آموزش و پرورش مهمترین نهاد کشور برای تعلیم و تربیت نسل آینده است که لازم است به صورت تخصصی به آن پرداخته شود و مشکلات آن مورد توجه قرار گیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار