امام‌جمعه کرج:

آنچه آمریکا و اسراییل را خوار کرده پیروی مردم از رهبر و حضور مردم درصحنه‌های باشکوه انقلاب است

کرج (پانا) - امام‌جمعه کرج گفت: آنچه آمریکا و اسراییل را خوار کرده پیروی مردم از رهبر و حضور مردم درصحنه‌های باشکوه انقلاب است این شعارهای استکبارستیزی مردم، دشمن را عصبانی ساخته است.

کد مطلب: ۸۰۳۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
آنچه آمریکا و اسراییل را خوار کرده پیروی مردم از رهبر و حضور مردم درصحنه‌های باشکوه انقلاب است

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، آیت‌الله محمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت ام‌البنین (س)، گفت: اگر امروز ایران از امنیت و آرامش برخوردار است به‌واسطه ایثار ناب مادران شهدا است؛ باید بدانیم که یاد شهدا و خاطره آن‌ها بدون تکریم خانواده آن‌ها محقق نمی‌شود.

وی افزود: اگر ایران سربلندی و عظمت دارد به خاطر قطره‌های خونی است که شهدا در این راه دادند، نکند از روی بی‌توجهی و عادی شدن، امور خانواده شهدا را فراموش کنیم.

امام‌جمعه کرج با اشاره به اینکه مسئولان باید درراه‌ی قدم بگذارند تا شأن خانواده شهدا حفظ شود، بیان کرد: مسؤولیت شهدا پس از شهادت تمام می‌شود و این خانواده شهدا است که باید به آن‌ها رسیدگی شود.

آیت‌الله حسینی‌همدانی تأکید کرد: آنچه آمریکا و اسراییل را خوار کرده پیروی مردم از رهبر و حضور مردم درصحنه‌های باشکوه انقلاب است این شعارهای استکبارستیزی مردم، دشمن را عصبانی ساخته است.

وی یادآور شد: دشمن ‌‌تلاش می‌کند که نظام ما را ناکارآمد نشان دهد و هر کس که در این زمینه به دشمن کمک کند درواقع به خانواده شهدا و ایثارگران گران خیانت کرده است.

خطیب نماز جمعه کرج بابیان اینکه آنچه نیاز امروز جامعه ماست روحیه جهادی است، ادامه داد: وجود این روحیه در شهیدان و ایثارگران بود که پیروزی و موفقیت را برای کشور به ارمغان آورد.

آیت‌الله حسینی‌همدانی تصریح کرد: یکی از آرمان‌های حکومت اسلامی محرومیت‌زدایی و کمک به محرومین است که در ایام پایانی سال نباید این موضوع را فراموش کنیم.

وی بابیان اینکه خدمت به محرومان فقط وظیفه دستگاه‌ها دولتی و حاکمیتی نیست، متذکر شد: همه مردم وظیفه‌داریم در این مسیر قدم برداریم، چرا کمک به نیازمندان به تقویت روح ما کمک می‌کند.

امام‌جمعه کرج اضافه کرد: یکی دیگر از اقداماتی که در این ایام می‌توانیم به آن‌ها بپردازیم، کاشت درخت و نهال است که به ایجاد فضای مناسب آب و هوایی نیز کمک خواهد کرد.

آیت‌الله حسینی‌همدانی تأکید کرد: باید شرایط جامعه به‌گونه‌ای باشد تا مسئولان برای انجام کار خیر از هم‌ پیشی گیرند نه اینکه از اقدامات خیر دوری کنند.

وی در پایان بابیان اینکه باید قدردان نعمات الهی باشیم، خاطرنشان کرد: باید برای شکرگذاری نعمات الهی از داشته‌های خود به‌درستی استفاده کنیم و حق مظلومان را بپردازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار