معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد: تاکید بر تربیت اسلامی برای رسیدن به حیات طیبه

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان بر تربیت اسلامی برای دانش‌آموان تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۰۲۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد: تاکید بر تربیت اسلامی برای رسیدن به حیات طیبه

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، افشین خوشگوار در همایش مربیان امور تربیتی آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج و آیین گرامیداشت سالروز تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی گفت: تربیت باید در مدارس تربیت اسلامی باشد.

وی با اشاره به فضای ایجاد شده در مدارس و حاکم شدن جو آزمون در دوره ابتدایی و تصمیم شورای عالی آموزش و پرورش مبنی بر حذف آزمون در دوره ابتدایی، ابراز امیداوری کرد با تصمیم جدید وزیر آموزش و پرورش در حذف آزمون ها، به پرورش و تربیت دانش آموزان توجه ویژه ای شود.

خوشگوار با طرح این پرسش که آیا در کنار آموزش به تربیت پرداخته شده است و به آن میزانی که اولیاء خانه و مدرسه به مواد درسی اهمیت می دهند در حوزه پرورشی و تربیتی ورود پیدا کرده اند اظهار کرد: پاسخ این سوالات را باید با دقت داد و از این فرصتی که با حذف آزمونها به دست آمده نهایت استفاده را جهت پاسخ دادن به این سوالات مطرح کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان در ادامه با اشاره به وجود فضای مجازی و آسیب های پیش روی آن گفت: با آموزش و تربیت صحیح دانش آموزان و مراقبت می توان از هجمه و آسیب های فضای مجازی کاست و برای بهره گیری بهتر از این فرصت و امکان استفاده بیشتری کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار