هتریک شاگردان آقا معلم مقابل گسترش فولاد

تبریز (پانا)- تیم پیکان ،  توانست تیم گسترش فولاد را در تبریز با نتیجه سه بر صفر شکست دهد و  سه امتیاز ارزشممندی را کسب کند.

کد مطلب: ۸۰۱۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
هتریک شاگردان آقا معلم مقابل گسترش فولاد

در چارچوب رقابت های لیگ برتر و از هفته بیست و چهارم، دو تیم گسترش فولاد و پیکان از ساعت ١٥ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز مقابل هم صف آرایی کردند که این دیدار با شکست گسترش فولاد به پایان رسید.

نیمه اول

در اوایل این بازی گسترش موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه تیم پیکان داشت اما این موقعیت با عملکرد خوب دروازه‌بان همراه بود و توپ را راهی کرنر کرد. در ادامه بازی به تعادل کشیده شد اما باز هم گسترشی‌ها موقعیت های زیادی را در اختیار داشته و حملاتی روی دروازه شاگردان جلالی ایجاد کردند.

تیم پیکان هم موقعیت هایی خلق کرد و در دقیقه 31 ماهان رحمانی موفق شد با شوتی محکم دروازه دخسوس را باز کند. در ادامه بازی موقعیت‌های 2 تیم خنثی شد تا نیمه اول با برتری ١بر صفر به نفع پیکان به پایان برسد.

نیمه دوم

با شروع نیمه دوم، گسترش فولاد برای جبران شکست که در نیمه اول خورد وارد بازی شد .در ادامه بازی علی رغم تلاش گسترش فولاد این تیم مهمان بود که عملکرد بهتری داشت و توانست دوباره در دقیقه 61 توسط سجاد مشکل پور به گل دوم برسد. پس از گل دوم گسترش فولاد برای جبران این نتیجه موقعیت هایی ایجاد کرد و حملاتی بر روی دروازه تیم حریف ترتیب داد اما هیچ یک از موقعیت‌های تیم شاگردان کریمی ثمری نداشت تا این دیدار با برتری 2 بر صفر به سود پیکان ادامه پیدا کند. در دقایق پایانی تیم پیکان با حرکات تیمی توانست موقعیت ایجاد کند و مرتضی تبریزی با حرکت تکنیکی خود موفق شد مدافع و دروازه بان را از پیش رو بردارد و به گل سوم برسد.

این بازی در نهایت با هتریک شاگردان آقا معلم به پایان رسید و با این پیروزی ۳۸ امتیازی شد و چند پله در جدول صعود کرد و گسترش فولاد تبریز هم ۳۰ امتیازی باقی ماند.

خبرنگار: امیررضا سعادتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار