استقبال بیش از ۱۰ هزار نفر از جشنواره فیلم فجر در ارومیه

مدیرکل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ نفر فیلم های جشنواره فجر در ارومیه را تماشا کردند.

کد مطلب: ۸۰۰۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
استقبال بیش از ۱۰ هزار نفر از جشنواره فیلم فجر در ارومیه

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر کریمی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد تاسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اکران فیلم های سی وششمین دوره جشنواره فیلم فجر در ارومیه، اظهار داشت: این جشنواره برای دومین سال پیاپی در ارومیه به اکران در آمد و برخلاف دوره گذشته با استقبال بی نظیر مردم مواجه شدیم.

وی، با اشاره به اینکه این جشنواره از ۱۲ بهمن آغاز به کار کرده و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه داشت، افزود: در این دوره شاهد افزایش ۱۷ برابری استقبال مردم بودیم.

مدیرکل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی، عنوان کرد: بالغ بر ۱۰ هزار و ۴۰۰ بلیط طی این جشنواره به فروش رسیده و بیشترین استقبال در بخش کودکان تحت عنوان سیمرغ و پرواز پروانه ها بود.

وی، بیان کرد: در ابتدا تصمیم بر اکران روزانه یک یا ۲ سئانس بود اما باتوجه به استقبال بی نظیر مردم یک سانس دیگر نیز اصافه شده و روزانه ۳ سئانس از سری فیلم های جشنواره فیلم فجر اکران شد.

وی، خاطرنشان کرد: در سال گذشته استقبال از این جشنواره ۳۷۰ نفر بود اما امسال این استقبال به شکل بی نظیری جلوه داشته و در هر سئانس سالن ۷۳۰ نفری سینما آزادی ارومیه مملو از تماشاگران می شد.

حجت الاسلام کریمی، عنوان کرد: در بخش کودک ۴ فیلم و در بخش بزرگسالان ۱۱ فیلم اکران شده و در کل ۱۵ فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال در آذربایجان غربی حضور داشتند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، با بیان اینکه این جشنواره تنها در ارومیه اجرا شد، گفت: بیشترین استقبال را به ترتیب از فیلم های «به وقت شام»، «چهارراه استانبول» و «بمب» شاهد بودیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار