15 رتبه برتر جشنواره پرسش مهر به کاشان رسید

کارشناس مسوول فرهنگی و هنری آموزش و پرورش کاشان گفت: در مرحله استانی جشواره ملی پرسش مهر 18، فرهنگیان و دانش آموزان این شهرستان موفق به کسب 15 مقام برتر استان اصفهان شدند.

کد مطلب: ۷۱۲۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد

سید محسن سکوت نوش آبادی، در گفتگو با خبرنگار پانا کاشان اظهارکرد: رئیس‌جمهور در آغاز سال تحصیلی، از دانش آموزان و فرهنگیان خواست که جواب دهند چگونه در محیط مدرسه تحمل افکار دیگران، اخلاق و ادب را تمرین کنیم؟
به گفته وی، در گروه فرهنگیان مهناز عرب امینی در رشته طراحی با مداد، اشرف مهدی فینی در رشته گرافیک، طیبه وفقی مجرد در رشته نقاشی، موفق به کسب رتبه اول در استان اصفهان شدند.
وی افزود: همچنین لیلی صاحبی و حسین جندقیان بیدگلی در رشته مقاله پژوهشی، سید جلال عمارتی نوش آبادی در رشته داستان نویسی رتبه دوم و فاطمه دیدار به همراه سهیل عبدالعلی راد میرزایی در رشته داستان و حسین خلیق نوش آبادی در رشته خوشنویسی موفق به کسب رتبه سوم در گروه فرهنگیان استان اصفهان شدند.
سکوت نوش آبادی تصریح کرد: در گروه دانش آموزان نیز محمد موسی بزمیان در رشته فیلم کوتاه، حسین جعفری راد در رشته شعر، سید فرناز جلال زاده در رشته طراحی با مداد و محمد سعید معین فر در رشته نقاشی موفق به کسب رتبه اول در استان اصفهان شدند.
کارشناس مسوول فرهنگی و هنری آموزش و پرورش کاشان، گفت: امیر مهدی اخباری ورکانی در رشته مقاله پژوهشی و ثمین جندقیان در رشته داستان موفق به کسب رتبه سوم در گروه دانش آموزان استان اصفهان شدند.
وی گفت: دانش آموزان امروز، آینده سازان جامعه هستند بنابراین باید شرایط مدرسه در نظام رسمی و آموزش پنهان درسی باید طوری باشد که بتوانند برای زندگی آینده آماده شده و احساس بهتری نسبت به دوران تحصیل خود پیدا کرده و شرایط مناسبی برای حضور مؤثر و سازنده در جامعه داشته باشند.
سکوت نوش آبادی افزود: طرح پرسش مهر در قالب جشنواره ملی با مشارکت فرهنگیان و دانش آموزان فرصتی است تا طراحی و نقش آفرینی مفید در جامعه آینده توسط دانش آموزانی انجام شود که خود صاحبان اصلی آن خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار