مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش‌ و پرورش

حذف آزمون‌ها فرصتی برای پویاترشدن فعالیت‌های آموزشی و پرورشی است

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش‌ و پرورش در حمایت از مصوبه حذف آزمون‌های مقطع ابتدایی آن را فرصتی برای پویاترشدن فعالیت‌های آموزشی و پرورشی دانست.

کد مطلب: ۷۱۲۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا مسیب‌زاده در گفت‌وگو با پانا با اشاره به تلاش وزیر آموزش‌ و پرورش و تصمیم شورای عالی آموزش‌ و پرورش در حذف آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی اظهار کرد: خداوند را شاکریم که شورای عالی آموزش‌ و پرورش در اقدامی ارزشمند با حذف آزمون‌های ورودی اضطراب‌آفرین و کتاب‌های کمک‌درسی مرتبط با همین آزمون‌ها بسیاری از نگرانی‌های مردم و مسئولان در مقطع آموزش ابتدایی را رفع کرد. آزمون‌ها و کتاب‌هایی که با ایجاد استرس در دانش‌آموزان دوره ابتدایی آنها را از شادی و نشاط کودکانه و لذت‌های دوران کودکی دور کرده بود.

وی افزود: این اقدام زمینه‌ای را برای همکاران ما در حوزه پرورشی و فرهنگی آموزش‌ و پرورش مهیا کرده است تا با ایجاد فضای نشاط و پویایی و فرصت کودکی کردن، زمینه رشد و شکوفایی فرزندان این سرزمین را بیش از پیش فراهم کنند.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش‌ و پرورش خاطرنشان کرد: باید با پاسداشت اقدام وزیر و شورای عالی آموزش‌ و پرورش به سوی پویاترشدن فعالیت‌های آموزشی و پرورشی و توجه به مهارت‌آموزی در سطح مدارس به‌خصوص مقطع ابتدایی برویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار