شکوه حضور مردم بوشهر در راهپیمایی 22 بهمن 96

راهپیمایی شکومند یوم الله 22 بهمن 96 با حضور پرشور مردم ولایتمدار و انقلابی بوشهر برگزار شد .

کد مطلب: ۷۱۱۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد

مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صبح امروز ساعت 9 همزمان با سراسر کشور در بوشهر برگزار شد .

مردم بوشهر در این راهپیمایی ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی ( ره ) شهدا و مقام معظم رهبری با شعارهای مرگ برامریکا ، مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از جبهه استکبار و صهیونیست جهانی اعلام کردند .

در این مراسم آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت : مردم ایران امروز به راهپیمایی با شکوه و بزرگ 22 بهمن که رهبر معظم انقلاب پیش بینی کرده بودند تحقق بخشیدند .

خاتمی افزود : این راهپیمایی با شکوه شما مردم وفادار بوشهر که در تاریخ افتخاراتش مبارزه با انگلیس را دارد . عناوین قرآنی نیز دارد .

امام جمعه موقت تهران گفت : مردم با این حضور نشان می دهند که اگر اختلاف سلیقه ها وجود داشته باشد اما وقتی پای مبارزه با دشمن باشد با یکدیگر متحد شده و دیوار بلند و مستحکمی در برابر هجمه ها ، فشارها و توطئه ها می شوند .

وی خاطر نشان کرد : راهپیمایی تماشایی امسال مردم ایران تیری بر قلب دشمن شد و این پیام را داشت که تا آخرین نفر ، آخرین نفس و قطره خون پای این انقلاب ایستاده اند .

امام جمعه موقت تهران با عنوان اینکه رهبری آینده این انقلاب را روشن می داند تصریح نمود : ولایت فقیه نخستین نقش را در تولید و در تداوم انقلاب دارد و آینده این انقلاب روشن است و مطمئن باشید مشکلات ماندنی نیست و با این رهبر دور اندیش و مردم وفادار گرهی ناگشوده نخواهد ماند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار