توسط حوزه هنری آذربایجان شرقی؛

نشست صمیمی پیشکسوتان و اساتید عرصه هنرهای تجسمی برگزار می شود

تبریز (پانا)- معاون فرهنگی هنری حوزه هنری آذربایجان شرقی از برگزاری نشست صمیمی و هم اندیشی پیشکسوتان و اساتید عرصه هنرهای تجسمی در محل حوزه هنری و با حضور رئیس حوزه هنری استان خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۹۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، جواد کریم نژاد با اعلام این خبر گفت: هدف از این نشست پرداختن به مسائل هنرهای تجسمی و همفکری با هنرمندان این حوزه و تعامل با اساتید پیشکسوت در جهت انتقال تجربه می باشد تا با همگرایی، همدلی و هم افزایی و ایجاد راه های موثر به ارتقا کیفیت هنرهای فوق کمک کنیم.
وی ادامه داد: برگزاری جلسات همفکری برای حل مشکلات صرفا مختص حوزه هنرهای تجسمی نیست، بلکه در حوزه های ادبیات، ادبیات پایداری و نمایش هم چنین جلساتی برگزار شده است و در این نشست ها با دعوت از پیشکسوتان و بهره گیری از تجربه های آنها ایده های خوبی برای حل مشکلات ارائه شده است.
وی تصریح کرد: در پی این نشست، نسشت صمیمی دیگری با حضور اساتید و پیشکسوتان هنرهای تصویری و موسیقی در روز های آتی برگزار خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: نشست صمیمی پیشکسوتان و اساتید عرصه هنرهای تجسمی حوزه هنری استان روز دوشنبه 16 بهمن ماه سال جاری راس ساعت 16 در محل حوزه هنری استان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار