استاندار آذربایجان شرقی: زنان در ادارات باید پست های مدیریتی داشته باشند نه فقط پست مشاوره

تبریز( پانا)- استاندار آذربایجان شرقی گفت: زنان در دستگاه های اجرایی باید پست های معاونت داشته باشند و نه فقط پست مشاوره.

کد مطلب: ۷۰۹۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد

مجید خدابخش در همایش بزرگ بانوان، انقلاب اسلامی و تربیت قرآنی در سالن آمفی تئاتر شهرداری کلان شهر تبریز اشاره به آیات مختلف قرآن اظهار کرد: قرآن خاصیت تربیت اخلاقی و رفتاری دارد و ما باید تمامی اعمال و رفتار خود را به آیات آن استناد دهیم و این یعنی همان تربیت قرآنی.

وی با بیان این که خدواند در قرآن از ما می خواهد در کارها و رفتار و گفتارهای خود بهترین باشیم،ادامه داد: اگر جهت گیری ذهن و طرز فکر درست باشد رفتار و اعمال هم، خود را با این طرز فکر تطبیق می دهند وسوسه شیطان کم می شود.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: نتیجه این کار آرامش قلب است و رزق وروز معنوی افزایش می یابد و باعث می شود که برای کسب آرامش به قرص های اعصاب و مواد مخدر و چیزهایی از این قبیل روی نیاوریم.

خدابخش تصریح کرد:زنان نقش عمده ای در تربیت فرزند دارند و پدران به دلیل این که اکثرا در محیط بیرون از خانه هستند نقش کمتری در تربیت دارند و وابستگی فرزندان به مادران زیاد است و تربیت آنها اساسا برعهده مادران است لذا بایدبه وظیفه خطیر خود آکاه تر باشند.

وی گفت: سابقه مدیریتی زنان در این استان کم است و زنان فارغ التحصيل با مدرک دکتری از دانشگاه های دولتی سابقه مدیریتی ندارند و نباید این گونه باشد و در دستگاه های اجرایی مانند آموزش و پرورش و دانشگاه ها باید پست های معاونت داشته باشند و نه فقط پست مشاوره.

استاندار آذربایجان شرقی در خصوص را اندازی پارک بانوان گفت: دو هفته قبل از این مجموعه بازدید کردیم و فضای خوب آموزشی و ورزشی و فرهنگی برای بانوان دارد ولی چون در اختیار یک دستگاه اجرایی دیگر است باید شهرداری مقدمات لازم برای معامله را فراهم کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار