معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بوشهر:

اجرای 35 برنامه شاخص دهه فجر توسط کمیته فرهنگیان و دانش آموزان استان بوشهر

بوشهر ( پانا ) معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بوشهر در پنجمین نشست کمیته فرهنگیان و دانش آموزی دهه فجر گفت: 35 برنامه شاخص ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر توسط کمیته فرهنگیان و دانش آموزان اجرا می شود.

کد مطلب: ۷۰۸۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد

سیروس فتحی در پنجمین نشست کمیته فرهنگیان و دانش آموزی دهه فجر با اعلام برنامه های ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: در مجموع تعداد 184 برنامه شاخص در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی از سوی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود که از این تعداد 35 برنامه (حدود 20 درصد برنامه ها) مربوط به کمیته فرهنگیان و دانش آموزی می باشد.

فتحی ادامه داد: با توجه به تعطیلی مدارس در روز پنج شنبه، مراسم نمادین زنگ انقلاب، روز شنبه در سراسر کشور نواخته می شود.

وی تصریح کرد: اوایل دهه فجر امسال متقارن با ایام فاطمیه است پس باید با توجه به این ایام برنامه های سه روز اول دهه فجر را تنظیم کرد.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب فجر، اعزام دانش آموزان به راهیان نور، جشنواره مدرسه انقلاب، جشنواره سرود و نمایش دانش آموزی، همایش بزرگ یاوران انقلاب، مسابقه قرآن و عترت فرهنگیان و نشست ادبی با موضوع دهه فجر را برخی از برنامه هایی است که در ایام دهه فجر از سوی کمیته فرهنگیان و دانش آموزی دهه فجر برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار