مدیرکل اول متوسطه آموزش‌وپرورش خبر داد: آموزش 12 هزار مدیر مدرسه در طرح تعالی مدیریت

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر متوسطه اول وزارت آموزش‌وپرورش از آموزش 12 هزار مدیر مدرسه سراسر کشور در طرح تعالی مدیریت مدرسه و موفقیت آموزش‌وپرورش خوزستان در اجرای این طرح خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۸۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی آموزش‌وپرورش، عظیم محبی با حضور در «استودیو آموزش و پرورش خوزستان» با بیان اینکه طرح تعالی مدیریت مدرسه به مدت 3 سال با هدف توامندسازی مدیران مدرسه در سراسر کشور در حال اجرا است گفت: یکسان‌سازی و نظام‌مند کردن فعالیت‌های مدارس، ارائه نقشه راه برای مدیران مدرس جهت یکسان‌سازی و هماهنگی بین فعالیت پرورشی و آموزشی مدارس از دیگر اهداف مهم اجرای این طرح در کشور است.
وی افزود: دبیرخانه کشوری طرح تعالی مدیریت که در خوزستان مستقر است با مدیریت کمایی، معاون متوسطه آموزش و پرورش استان به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرده است.
محبی مهمترین شاخصه طرح تعالی مدیریت مدرسه را هماهنگ‌سازی فعالیت‌های مدارس دانست و گفت: این طرح، برنامه‌ای است که هم فعالیت‌های مدرسه را پوشش می‌دهد و هم ارتباط حوزه ستاد و صف را به بهترین شکل ممکن هدفمند می‌کند.
مدیرکل دفتر متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش با اشاره به حضورش در اهواز و برگزاری همایش تبیین طرح تعالی تصریح کرد: ایجاد نگاه مشترک در بین همکاران حوزه ستادی، ارتقای مهارت‌های نظارتی همکاران ستادی بر روند اجرای طرح در مدارس استان و هماهنگ‌سازی فعالیت‌های دو حوزه صف و ستاد از مهمترین اهداف همایش امروز در اهواز بود.
وی در عین حال با اظهار اینکه برنامه طرح تعالی یک برنامه شاخص‌سازی شده است توضیح داد: برنامه طرح تعالی مدیریت مدرسه همه حوزه‌های عملکردی مدرسه از جمله سلامت، پرورشی تربیتی، فعالیت‌های یاددهی یادگیری، انجمن اولیا و مربیان، فعالیت‌های دانش‌آموزی، کارکنان و امور اجرایی را تحت پوشش قرار می‌دهد.
محبی روند فعالیت‌های آموزش و پرورش خوزستان در حوزه اجرای طرح تعالی را مثبت و خوب ارزیابی کرد و افزود: با توجه به بازخوردهای مثبت اجرای طرح در مدارس منتخب سراسر کشور، در آغاز مهرماه سال آینده این طرح در تمامی مدارس متوسطه اول و دوم، فنی و حرفه‌ای و کاردانش به صورت هماهنگ به اجرا درخواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار