در گفت‌و‌گو با پانا

ورمزیار: استقلال در این فصل قهرمان جام حذفی و سال بعد مدعی قهرمانی لیگ برتر می‌شود

تهران (پانا) – مربی سابق استقلال معتقد است این تیم با روندی که در پیش گرفته است قهرمان جام حذفی خواهد شد.

کد مطلب: ۷۰۷۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با پانا درباره بازی استقلال مقابل صنعت نفت و صعود به فینال جام حذفی گفت: استقلال بازی خیلی خوبی ارائه داد، گل اول بای روند تیم را تغییر داد و همین باعث شد استقلال جنگنده و هجومی بازی کند . صنعت نفت هم برای اینکه دوگل خورده خود را جبران کند خیلی هجومی بازی کرد اما تنها توانست یک گل را جبران کند. به طور کلی بازی خوبی از هر دو تیم دیدیم، در این مرحله از جام حذفی معمولا تیم‌ها محتاط بازی می کنند اما دیدیم که در این بازی هر دو تیم برای رسیدن به فینال جانانه جنگیدند که زور شفر و شاگردانش بیشتر بود .

مربی سابق استقلال در مورد وضعاستقلال گفت: تیم روند خوبی پیش گرفته است، از همان ابتدای فصل استقلال بازیکنان قابل قبولی جذب کرد اما منصوریان نتوانست از نظر فنی و مدیریتی بازی قابل قبولی را از بازیکنان بگیرد. با ورود شفر رفته رفته وضعیت فرق کرد و تیم خودش را پیدا کرد و به این موفقیت رسید .

ورمزیار در پاسخ به اینکه در فینال جام حذفی استقلال قهرمان خواهد شد، اظهار کرد: با این بازی که از استقلال مقابل صنعت نفت دیدم من مطمئن هستم در جام حذفی قهرمان خواهد شد و جام را بالای سر می برند. از طرفی هم مطمئن هستم اگر روند به همین صورت ادامه پیدا کند در سال بعد استقلال یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر است. با آمدن شفر فاز هجومی استقلال تقویت و ضعف های این تیم بهتر شد و به مرور زمان این روند بهتر از این هم خواهیم شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار