مدیرعامل خانه مطبوعات استان البرز:

وحدت و انسجام، هدف اصلی خانه مطبوعات

مدیرعامل خانه مطبوعات استان البرز گفت: خانه مطبوعات متعلق به تمامی فعالان عرصه رسانه است و این عزیزان باید از تسهیلات آن بهره مند شوند.

کد مطلب: ۷۰۷۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد

اکبر حیدری مدیرعامل خانه مطبوعات البرز در گفت و گو با خبرنگار پانا ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به برگزاری اردوی زیارتی سیاحتی مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: با عنایت به لطف پروردگار و با توجه به مصوبه هیٸت مدیره اردوی زیارتی مشهد مقدس با حضور ۴۴نفر از خبرنگاران و پیش کسوتان عرصه مطبوعات استان با پیگیری های کمیته رفاهی خانه مطبوعات و زحمات همکاران کادر اجرایی در کمال صمیمیت برگزار گردید.

وی افزود: علاوه بر زحمات اعضای شورای شهر و شهرداری کرج برای برگزاری هرچه بهتر سفر مشهد، خانه مطبوعات خراسان رضوی، شهرداری طوس و آستان قدس رضوی به خوبی ما را در این سفر یاری کردند که دست همه عزیزان را به گرمی می فشاریم و از همه این عزیزان تقدیر و تشکر می نماییم.

حیدری در ادامه تصریح کرد: اتحاد و همدلی بین اصحاب رسانه، از مهم ترین دست آوردهای این سفر بود که جا دارد از فرد فرد همسفران این اردوی معنوی تقدیر و تشکر نمایم.

مدیر عامل خانه مطبوعات استان البرز در ادامه رمز موفقیت رسانه ها را اتحاد و همدلی برشمرد و گفت: خبرنگاری از جمله مشاغل سخت و پر تنش است و همواره خبرنگاران با مشکلات بسیاری روبرو هستند، در این راه باید همدلی لازم را میان همکاران با هر طیف فکری ایجاد کنیم تا بتوانیم مسیر را برای سهولت در رسالت خبری هموار کنیم.

حیدری ضمن تقدیر و تشکر از همراهی هیٸت مدیره و تلاش های کادر اجرایی خانه مطبوعات گفت: به زودی اردوی آموزشی، تفریحی و سیاحتی استان هرمزگان برگزار خواهد شد تا خستگی تلاش یک ساله خبرنگاران با این سفر کاسته شود، همواره هیٸت مدیره با حمایت های خود سبب شده اند تا خانه مطبوعات بتواند در خدمات رسانی به خبرنگاران عضو خانه مطبوعات بهترین عملکرد را داشته باشد که این امر شایسته تقدیر است.

وی یادآور شد: اولویت سفرهای آتی با کسانی است که در سفرهای قبلی شرکت نکرده اند چرا که بر این باوریم همه اعضای خانه مطبوعات باید از امکانات خانه مطبوعات به طور مساوی بهره مند شوند.

حیدری در پایان خاطر نشان کرد: از تمام خبرنگارانی که در سراسر استان مشغول به فعالیت هستند، دعوت می کنیم نسبت به ثبت نام خانه مطبوعات اقدام نمایند، و علاوه بر استفاده از امکانات رفاهی به تشکیل صنفی منسجم کمک نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار