مراسم تودیع و معارفه رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زیرکوه

مراسم تودیع و معارفه رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زیرکوه صبح امروز صورت گرفت و از رئیس قبل تقدیر و تشکر به عمل آمد.

کد مطلب: ۷۰۷۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی،مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره هلال احمر زیرکوه صبح امروز با حضور قاسمی،معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان،معاون فرماندار زیرکوه و اعضای شورای اجرایی هلال احمر زیرکوه برگزار گردید و محمد علی عابدینی به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر زیرکوه معارفه گردید.


دکتر ناصری عضو شورای اجرایی هلال احمر زیرکوه در این جلسه با تشکر از زحمات توسلی نیا،گفت:امیدواریم بتوانیم در جای دیگری از تجربه ایشان استفاده کنیم و امیدواریم روز به روز هلال احمر شکوفاتری بسازیم.
همچنین دکتر رازقی یکی دیگر از اعضای شورای اجرایی هلال احمر زیرکوه با تاکید بر حفظ وحدت و آرامش در شهرستان،‌خاطرنشان کرد:هلال احمر یک سازمان امدادرسان و مردم نهاد است.

توسلی نیا،سرپرست سابق جمعیت هلال احمر زیرکوه نیز با ارائه کارنامه عملکرد خود گفت:در این مدت کارهای خوبی انجام داده ایم و وجدانم از کارهایی که صورت گرفته راحت است.

رئیس جمعیت هلال احمر زیرکوه در این جلسه از زحمات سرپرست سابق جمعیت تقدیر کرد و گفت:همه باید کمک کنند تا بتوانیم جایگاه شعبه زیرکوه را که جایگاه خوبی است حفظ کنیم و در جهت ارتقاء آن گام برداریم و بتوانیم در جهت اهداف عالی جمعیت که بحث تلاش برای زندگی سالم برای همه مردم کشور هست نزدیک شویم

همچنین در این مراسم از زحمات الله یار توسلی نیا به عنوان سرپرست این اداره تقدیر شد.

خبرنگار پانا:جواد نظری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار