مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان:

استان سمنان؛ سردمدار عملکرد آموزشی وپرورشی در کشور/ شغل معلمی به منزله عبادت ثقلین

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان با اشاره به موفقیت های استان سمنان در تمام شاخص های گفت:استان سمنان؛ سردمدار عملکرد آموزشی و پرورشی در کشور است.

کد مطلب: ۷۰۶۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، محمدرضا جهان، در بازدید از مجتمع آموزشی و پرورشی صالحین لاسجرد، افزود: امروز با جرات می‌توان ادعا کرد که استان سمنان دارای آموزش و پرورش شماره یک کشور از جهت تمام شاخص‌های علمی،‌ آموزشی و پرورشی است.

وی با ابراز رضایت از عملکرد آموزشگاه صالحین لاسجرد سرخه اظهارکرد:ایجاد و تقویت نشاط و شادابی در دانش آموزان نقش مهمی در عملکرد یادگیری وکیفیت آموزشی وپرورشی دارد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان برضرورت گسترش روحیه انتقادپذیری در جامعه از طریق مدارس خبرداد و گفت: معلمان فرهنگ انتقاد پذیری را در بین دانش آموزان ترویج وپرورش دهند.

جهان با اشاره به نقش والای معلمان در کلاس درس اظهارداشت: کار معلمان مدارس، به منزله عبادت ثقلین است.

وی با اشاره به اینکه معلمان استان علی رغم مشکلات باخلوص نیت، عشق و علاقه فراوان مشغول تعلیم و تعلم هستند، گفت: کار با عشق برای دانش آموزانی که چشم امیدشان بعد از خداوند به معلمانشان هست، نوعی عبادت ماندگار و محفوظ در پیشگاه خداوند متعال می باشد.

محمددستورانی مدیرآموزش وپرورش شهرستان سرخه نیز در این بازدید بابیان اینکه رسالت معلمان انسان سازی و هدایت دانش آموزان بسوی تکامل و خوشبختی است، گفت: هر چقدر کیفیت اندیشه، نگرش و شعاع دنیای درون خود را بالا ببریم، در امور محوله موفق خواهیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار