تقوای الهی و ولایت مداری از مولفه های بیعت با شهدا است

کرمان (پانا) - رئیس آموزش و پرورش منطقه چترود در مراسم یادواره شهدای بخش رحیم آباد گفت: تقوای الهی و ولایت مداری از مولفه های بیعت با شهدا است.

کد مطلب: ۷۰۵۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چترود، ناصر شاه حسینی با اشاره به آیه 169 از سوره آل عمران گفت: خداوند در قرآن می فرماید:

البته نپندارید که شهیدان راه خدا مرده اند ، بلکه زنده اند ( به حیات ابدی و ) در نزد خدا متنعّم

خواهند بود. "

وی افزود: شما جوانان و نوجوانان باید تلاش کنید تا امانت دار خوبی یرای پرچمی که از شهدا به شما رسیده باشید و حجاب، عزت، معنویت ،پاکی، صداقت، بصیرت، استقامت، تقوی الهی و ولایت مداری از مولفه های بیعت با شهدا است و همه باید تلاش کنیم تا این شاخص ها در جامعه ایجاد شود.

شاه حسینی در ادامه صحبت های خود پیشنهادی مطرح کرد و گفت: ان شاالله به زودی شاهد یادواره ای باشیم که با حمایت های مسئولان و مردم در بخش برگزار شود و بتوانیم پاسخگوی سوالات جوانان و نوجوانان پیرامون از خودگذشتگی و ایثار شهدا باشیم و یادواره ها را از حالت یک طرفه صحبت کردن خارج کنیم و برنامه های پویا و خلاقانه را در یادواره داشته باشیم.

وی شهدا را حافظ و نگهبان اسلام و انقلاب دانست و تصریح کرد: شهدا از بهترین بندگان خدا بودند و خانواده های شهدا از بهترین بندگان و عزیز خداوند هستند.

در پایان مراسم نیز از طرح عنوان شده توسط رئیس آموزش و پرورش منطقه چترود استقبال شد و برنامه هایی همچون سرود دانش آموزان و تشکر از خانواده های شهدا اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار