آخرین اخبار از وضع مصدومان حادثه واژگونی سرویس مدرسه در فارس

تهران (پانا) - رئیس اداره اطلاع‌رسانی آموزش‌وپرورش استان فارس آخرین وضع سلامت دانش‌آموزان حادثه‌دیده استان فارس را تشریح کرد.

کد مطلب: ۷۰۵۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد

سرویس یکی از مدارس روستاهای استان فارس صبح امروز واژگون شد که علاوه بر جراحات واردشده به دانش آموزان راننده خودرو جان باخت.

صبح امروز یک دستگاه خودرو پیکان حامل ۵ دانش‌آموز دختر دوره متوسطه اول که از روستای سیمکان بوانات عازم مدرسه خود در روستای خیرآباد مشهدمرغاب بودند ساعت 7:20 در محور «سیمکان-قادرآباد» دچار حادثه و واژگون شد که بلافاصله بعد از وقوع این حادثه دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور درباره این حادثه عنوان کرد: در این حادثه یک نفر کشته و 5 نفر هم مصدوم شده‌اند که فرد فوت شده راننده سرویس مدرسه بوده است.

حمیدرضا شعبانی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس در گفت‌وگو با پانا درباره پیگیری‌های انجام‌شده اظهار کرد: پس از اطلاع از این موضوع، بلافاصله تیمی متشکل از رئیس و تعدادی از مسئولان آموزش وپرورش مشهدمرغاب و مدیر مدرسه در محل حادثه حاضر و اقدامات و هماهنگی‌های لازم را انجام دادند.

وی گفت: در حادثه واژگونی یک دانش آموز دچار شکستگی مچ پای راست و یک دانش آموز دیگر هم از ناحیه ترقوه کتف دچار دررفتگی شد همچنین دانش آموز دیگری از ناحیه پلک چشم دچار آسیب سطحی شده که در بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) بوانات بستری شدند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس بابیان اینکه دو دانش آموز دیگر هم صرفا دچار کوفتگی در بدن شده‌‌اند و براساس معاینات اولیه هیچ شکستگی نداشتند، یادآور شد: اکنون وضع عمومی هر پنج دانش آموز رضایت‌بخش است و مراحل درمان آنها انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار