رئیس هیأت بدمینتون استان تهران:

«نیما رستم‌پور» نماینده بدمینتون استان تهران در کمپ آسیایی زنجان شد

تهران(پانا)-رئیس هیأت بدمینتون استان تهران با بیان اینکه «نیما رستم‌پور» نماینده بدمینتون تهران در کمپ آسیایی زنجان خواهد بود، گفت: این کمپ برای نخستین بار در ایران برپا می‌شود.

کد مطلب: ۷۰۴۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران، علیرضا الهاکی، رئیس هیأت بدمینتون استان تهران، در تشریح برنامه‌های هیأت بدمینتون استان تهران گفت: ۱۴ بدمینتون‌باز دختر تهرانی و 6 پسر بدمینتون‌باز تهرانی در اردوی تیم ملی شرکت دارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دختران بدمینتون‌باز ملی‌پوش ۱۹ بهمن در مسابقات بین‌المللی جام فجر در زنجان به مناسبت دهه مبارک فجر شرکت می‌کنند، تصریح کرد: پسران در همین روز در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند و مسابقات بانوان صبح و آقایان عصر برگزار می‌شود.

رئیس هیأت بدمینتون استان تهران با تأکید بر اینکه اردوی کمپ آسیایی برای اولین بار در کشور به میزبانی زنجان برگزار می‌شود، اضافه کرد: 6 بدمینتون‌باز از ایران در این کمپ حضور دارند و نیما رستم‌پور نماینده تهران در کمپ آسیایی زنجان است و از 6 تا ۱۴ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

الهاکی با بیان اینکه مرحله دوم مسابقات بدمینتون آینده‌سازان تهران به میزبانی اسلامشهر برگزار می‌شود، اظهار داشت: این رقابت‌ها ۲۰ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار