در نشست کمیته مساجد دهه فجر ایلام عنوان شد:

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در کانون‌های مساجد

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، گفت: هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری با محوریت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۷۰۰۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام، حجت‌الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، در نشست کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان ایلام، اظهار کرد: با توجه به اینکه ایام دهه فجر در سال جاری مصادف با ایام فاطمیه است، برنامه‌های دینی و مذهبی متناسب با این ایام در سطح کانون‌های مساجد برگزار خواهد شد.

وی، بابیان اینکه دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری در استان‌ها مسئولیت کمیته مساجد ستاد دهه فجر را بر عهده دارد، ابراز کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال نیز برنامه‌های ویژه‌ای در مناطق شهری و روستایی و در سطح کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، همایش بزرگ کوثر ویژه بانوان عضو کانون‌های مساجد با محوریت تبیین شخصیت و سیره آن حضرت و برگزاری و اجرای طرح تلاوت نور در سطح مساجد ازجمله برنامه‌های ایام فاطمه در دهه فجر سال جاری عنوان کرد.

چراغی پور، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری جشنواره‌های روستایی هم‌زمان با دهه فجر در مناطق روستایی، جشنواره‌های فرهنگی و هنری، بازی‌های بومی و محلی، اهدای 8 هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های مساجد در طول دهه فجر انقلاب اسلامی، برگزاری جشن بادبادک‌ها با حضور اعضای خانه‌های نور در سنین 3 تا 12 سال و افتتاح کانون‌های جدید التاسیس را از دیگر برنامه‌های دهه فجر سال جاری عنوان کرد.

وی، بابیان اینکه فعالیت‌های کانون‌های مساجد در ایام دهه فجر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت سایر دستگاه‌ها برگزار خواهد شد، تصریح کرد: سال گذشته 2 جشن روستایی با حضور استاندار و مدیران استانی به همت کانون‌های مساجد در مناطق روستایی این استان برگزار شد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، با اشاره به افتتاح ساختمان 4 کانون فرهنگی و هنری که همت خیرین و تلاش دبیرخانه مساجد بازسازی‌شده‌اند، ابراز کرد: در دهه فجر انقلاب اسلامی در مناطق محروم استان ازجمله دشت عباس، ماژین، هلیلان و ایوان برنامه‌های متنوعی نیز برگزار می‌شود.

چراغی پور، در پایان بابیان اینکه هدف از اجرای این برنامه بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین آن برای نسل جوان است، خاطرنشان کرد: امروز لازم است که جوانان باوجود همه تبلیغات دشمنان و تهاجم فرهنگی، با دستاوردهای انقلاب اسلامی بیش‌ازپیش آشنا شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار