رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان:

شرکت بیش از 198 هزار نفر در مسابقات پرسش مهر

تعداد 198571 نفر از دانش آموزان، فرهنگیان و اولیای دانش آموزان استان اصفهان از سوال پرسش مهر 18 ریاست جمهور استقبال نمودند.

کد مطلب: ۷۰۰۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان ، رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: رییس جمهور طبق روال همه ساله در ابتدای مهرماه سوالی را مطرح و از جامعه فرهنگیان و دانش آموزان می خواهد که در این خصوص پاسخ های خودرا در قالب مسابقه پرسش مهر ارائه نمایند، که سوال پرسش مهر 18 با عنوان «چگونه محیط مدرسه را به محیط تحمل افکار دیگران و احترام به نظرات مختلف و اخلاق و ادب تبدیل کنیم و چگونه و با چه سبکی ارتقاء اخلاق و ادب و کسب توان تحمل بالاتر را تمرین کنیم؟» بود.
وی با اشاره به ارسال شیوه نامه سوال پرسش مهر18 در تاریخ 16 مهرماه به مدارس گفت: فرهنگیان ، دانش آموزان در پرسش مهر 18 می توانستند تا پایان آذرماه سال جاری در رشته های سخنوری، مقاله پژوهشی، شعر، داستان، وب نوشت، گرافیک، طراحی ، نقاشی، خوشنویسی، سرود همگانی، نمایشنامه نویسی و فیلم کوتاه در سطح آموزشگاه شرکت نمایند.
مرتضی شکری با بیان این مطلب که با توجه به سوال امسال که یکی از مشکلات جامعه امروزی ما می باشد گفت: پیش بینی ما این بود که با استقبال دانش آموزان و فرهنگیان روبرو شویم که همین گونه نیز شد.
رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی در ادامه افزود: در سطح آموزشگاه تعداد 4306 همکار فرهنگی شامل 3022 همکار خانم و تعداد 1284 همکار مرد در رشته های اعلام شده به غیر از سرود همگانی و سخنوری آثار خود را به ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحی تحویل داده اند.
وی در خصوص آمار شرکت کنندگان دانش آموزی نیز اظهار داشت : در پرسش مهر 18 تعداد 57392 نفر دانش آموز شامل 36431دختر و 20961 پسر با آثار خود به سئوال رئیس جمهور پاسخ داده اند و تعداد 136873 خانواده نیز در قالب «هرخانواده ایرانی ، یک پاسخ» در این دوره از مسابقات شرکت نموده اند.
وی در پایان با بیان اینکه آثار رسیده به دبیرخانه استانی پرسش مهر 18 در حال داوری می باشد افزود: وظیفه خود می دانم از تمام شرکت کنندگان وهمچنین همکاران شاغل در مدارس و ادارات آموزش و پرورش که در این دوره از مسابقات فعالانه حضور داشتند تشکر و قدردانی نمایم و ان شاءالله تا پایان دیماه نتایج استانی اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار