رئیس سازمان دانش آموزی فارس در گفت و گو با پانا

توزیع 4 هزار نشان مخصوص سرویس مدارس در شیراز

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی فارس از توزیع بیش از چهار هزار نشان خودروی سرویس مدرسه در بین رانندگان سرویس مدارس به منظور هشدار و و اعلام احتیاط به سایر رانندگان خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۹۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد

محسن کلاری در گفت و گو با پانا با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت ایمنی دانش آموزان هنگام تردد در شهر و برای اطلاع سایر رانندگان از وضعیت خودرو کناری خود، خودروهای سرویس مدارس با نصب بنر بر روی شیشه عقب خود نشان دار می شوند .

وی با اشاره به لزوم افزایش آگاهی شهروندان و رعایت احتیاط در خصوص سرویس مدارس، افزود: سازمان دانش آموزی فارس بیش از چهارهزار نشان مشخص سرویس مدرسه با محتوای احتیاط و هشدار را در اختیار شرکت های طرف قرارداد خود قرار داده است تا در بین رانندگان خود توزیع کنند.

کلاری ادامه داد: در 3 سال اخیر سازمان دانش آموزی فارس توانسته با نگاه تربیتی به سرویس مدارس شهر شیراز این برنامه را به عنوان یک الگو در کل کشور مطرح کند.

وی تاکید کرد: امروز نظارت در حوزه سرویس مدارس به گونه ای است که خوشبختانه تمام شهروندان خود را یک ناظر سرویس می دانند و گزارشهای بسیاری از تخلفات احتمالی رانندگان به ما می رسد که ما نیز پیرو گزارشهای مستند مردمی تذکرات لازم را به رانندگان می دهیم.

کلاری در پایان هدف سازمان دانش آموزی را دقیق ترین ساماندهی و بیشترین نظارت بر شرکت های حمل و نقل و رانندگان به نمایندگی از اولیای دانش آموزان دانست.

وی با تاکید براینکه رانندگان سرویس مدارس علاوه بر نصب برچسب روی شیشه جلو ، ملزم به نصب این بنرها بر روی شیشه عقب خودرو هستند گفت: خانواده ها و اولیا نیز باید نسبت به این موضوع حساس باشند و خود به عنوان اولین ناظران ما، نصب این علائم بر روی خودرو سرویس مدرسه فرزندان خود را بررسی کنند .

کلاری از جابجایی بیش از 100 هزار دانش آموز توسط بیش از 10 هزار خودرو در سطح شهر شیراز خبر داد و افزود: حضور این تعداد خودرو در ساعات ترافیک شهری نیازمند رعایت اصول ایمنی همه جانبه از سوی رانندگان و شهروندان است .

در پایان کلاری از اولیا و شهروندان خواست تا به منظور حفظ امنیت دانش آموزان و خودروهای سرویس مدارس، همکاری لازم با این خودروها در هنگام رانندگی صورت گیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار