اجرای بیش از 15 برنامه به مناسبت سالروز تشکیل هسته گزینش در استان همدان

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان همدان از اجرای بیش از 15 برنامه به مناسبت سالروز تشکیل هسته گزینش در سطح استان خبرداد.

کد مطلب: ۶۹۹۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا همدان، رضا گل‌محمدی گفت: برنامه های مختلفی به مناسبت سی و پنجمین سالروز صدور تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل گزینش در استان به اجرا در می‌آید که تجلیل از خانواده های شهدای گزینشگر استان، تجلیل و تکریم از خدمات و زحمات پیشکسوتان گزینش و بازدید خانواده ها ی گزینشگران از باغ موزه دفاع مقدس از جمله آنهاست.

گل‌محمدی افزود: به همین مناسبت همکاران گزینشگر با حضور در گلزار شهدا با آرمان های امام (ره) و شهدا تجدید میثاق خواهند کرد.

وی با اشاره به برنامه ورزشی ویژه گزینشگران، خاطرنشان کرد: صعود گزینشگران استان به ارتفاعات الوند، برگزاری مسابقات ورزشی بین همکاران گزینشگر و تجلیل از نفرات برتر مسابقات ورزشی از جمله برنامه های ورزشی است که به اجرا درمی آید.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان تهیه بروشور گزینش در یک نگاه و برگزاری دوره آموزشی تخصصی روش های تحقیق و پژوهش برای گزینشگران را از دیگر برنامه های ویژه این هفته دانست و تصریح کرد: همایش ویژه همایش گزینشگران استان با حضور مسوولین برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این همایش از گزینشگران برتر استان تجلیل به عمل می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار