پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر به مناسبت سالروز تشکیل هسته گزینش

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پروش شهرستان اسلامشهر، با انتشار پیامی ،سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره)، مبنی بر تشکیل هسته گزینش را تبریک گفت.

کد مطلب: ۶۹۹۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، متن پیام حسن حبیبی پورمدیر آموزش و پرورش اسلامشهر بدین شرح است :


بسم الله الرحمن الرحیم


سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره)، مبنی بر تشکیل هسته گزینش را به همکاران ارزشمند این حوزه و جامعه بزرگ فرهنگیان تبریک و تهنیت عرض می کنم .
پس از انقلاب اسلامی در ایران، یکی از نهادهایی که بخشی از فرآیند جذب نیروهای متعهد و متخصص در وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی را برعهده گرفته است، هسته گزینش می‌باشد،همانطور که ارزیابی‌هایی بر اساس توانمندی‌های علمی تخصصی و عمومی و همچنین سلامت جسمانی و روان شناختی افراد صورت می‌گیرد، باید ارزیابی‌هایی نیز بر مبنای معیارهای ارزشی و فرهنگی نیز صورت بگیرد .
ادارات و سازمان ها بویژه نهاد مقدس آموزش و پرورش نیز به همین منظور انتخاب بهترین برای رسیدن به هدف خود باید گزینش افراد را داشته باشند، لذا از بین شرکت کنندگان که حتمآ همگی دارای محاسن و امتیازاتی می باشند باید افرادی را انتخاب نمایند تا بتوانند سازمان را به اهداف خود نزدیک تر و موفق تر سازند، پس بحث گزینش نیروی انسانی با قوانین و مقررات پیش می آید در دولت جمهوری اسلامی صلاحیت انتخاب افراد در اولین قدم باید طبق چهار چوب قانون اسلام باشد .
به امید آنکه تمام گزینشگران بتوانند این امر خطیر را تا حد امکان بهتر و دقیقتر انجام دهند .

انشاءالله

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار