مشاور ارشد وزیر آموزش‌وپرورش خبر داد

فعالیت 270 مرکز رفاهی، 170 درمانگاه و 15 هزار محل ستاد اسکان در سراسر کشور

تهران (پانا) - مشاور ارشد وزیر آموزش و پرورش در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش مریوان از فعالیت 270 مرکز رفاهی،170 درمانگاه و 15 هزار محل ستاد اسکان ویژه فرهنگیان در سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۸۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، منصور مجاوری در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مریوان اظهار کرد: درآمد زایی و ایجاد در آمد پایدار برای آموزش و پرورش با توجه به کمبود اعتبارات یک ضرورت است و وزارت آموزش و پرورش هم در این مسیر گام بر می دارد.
وی عنوان کرد: بعد از سالها بی توجهی و عدم اجرای ماده 18 قانون شوراها و به یغما رفتن بسیاری از فضا ها ، وزارت آموزش و پرورش به احیای این ماده اقدام نموده و طرح ایجاد درآمد زایی از طریق تجاری سازی فضاهای در اختیار آموزش و پرورش کلید زد.
مجاوری اضافه کرد: در صورت استفاده از این طرح محدودیت منابع برای شهرستانها که شرایط لازم برای درآمد زایی پایدار دارند، مرتفع خواهد شد و به ارتقای کیفیت آموزشی کمک می کند و تحقق این مهم هم در راستای اقتصاد مقاومتی است.
مشاور ارشد وزیر آموزش و پرورش مریوان در بخشی دیگر سخنان به اهمیت نیروی انسانی در توسعه و پیشرفت اشاره و اظهار کرد: سرمایه انسانی اولین حرف را در توسعه می زند و و باید با تفکر اقتصادی و تفکر مشارکتی به تربیت دانش آموزان اقدام کرد.
وی از مشارکت به عنوان یک ضرورت نام برد و بر توجه آموزش و پرورش به این بعد از ابعاد تربیتی تأکید کرد.
مجاوری در ادامه به ظرفیت ها شهرستان مریوان اشاره کرد و گفت: شهرستان مریوان با جاذبه های طبیعی و گردشگری خود دارای فرصت ارزشمندی در جهت توسعه گردشگری است و می شود از این فرصت برای ایجاد اشتغال پایدار استفاده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار