با حضور مسئولین استانی؛

جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد

زاهدان (پانا) - جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با هدف بررسی سند استانی پیشگیری از اعتیاد برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۸۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا نخعی مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: لازمه ی اجرای سند پیشگیری از اعتیاد در استان، تعامل، هماهنگی و همفکری همه دستگاههاست.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: همه ما خود را موظف به پیگیری و اجرای این سند کرده و با جدیت آن را دنبال کنیم.

وی بهره گیری از همه ظرفیتهای دولتی و غیر دولتی را در راستای اجرای آین سند مورد تاکید قرار داد و افزود: این سند بیان گر وضعیت موجود و راههای دستیابی به شرایط مطلوب و بهتر برای حذف پدیده شوم اعتیاد از دامان جامعه می باشد.

نخعی چگونگی و راه و روش اجرای این سند را برای تحقق اهداف آن بسیار مهم برشمرد و بیان داشت: در این عرصه باید تلاش شود تا روشی سنجیده و قابل اتکا را پیش گرفته و آن را نهایی کنیم.

وی ادامه داد: هر دستگاهی به فراخور حوزه اختیاری و پتانسیلهای موجود باید بتواند ظرفیت سازی کرده و حتی خلق منابع نماید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان از اقدامات اثربخش و اثر گذار برای پوشش دادن گروههای هدف و فضاسازی لازم به عنوان یک اصل یاد نمودو خاطر نشان کرد: با این برنامه و پیگیری آن قطعا گروه هدف نیز نقش خودش را ایفا می نماید.

نخعی برگزاری جلسات و همایشهایی برای تبیین موضوع و آگاهی بخشی در عرصه ها و بخشهای مختلف را مورد تاکید قرار داد.

در این جلسه مرعشی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز با اشاره به برنامه ها و اقدامات انجام گرفته در راستای اجرای این سند، از راه اندازی نمایشگاه دائمی با موضوع پسشگیری از اعتیاد در استان خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار