خطای بی‌مورد دست شفر را می‌بندد

سرور جباروف در آستانه محرومیت سنگین

تهران (پانا) – خطای شدید هافبک ازبکستانی استقلال در اهواز هرچند از دید داورها دور ماند اما دوربین‌ها صحنه را پخش کردند تا مرد سال سابق فوتبال آسیا در آستانه محرومیت قرار گیرد.

کد مطلب: ۶۹۷۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد

استقلال با وینفرد شفر به‌روزهای خوب خودش برگشته و با روند رو به رشدی که طی هفته‌های اخیر داشته است، هوادارانش را به قهرمانی در جام حذفی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان با حضور در جمع سه تیم بالای جدول لیگ برتر امیدوار کرده است.

در روند رو به رشدی که استقلال دارد بدون شک نام سرور جباروف، هافبک ازبکستانی این تیم، یکی از پررنگ‌ترین‌هاست و او توانسته است بعد از یک نیم‌فصل حضور در استقلال تبدیل به مهره‌ای تأثیرگذار در ترکیب وینفرد شفر شود؛

در حالي که استقلال با شروع نیم‌فصل دوم کار سخت‌ترین برای قرار گرفتن در بالای جدول دارد و حضور مهره‌هایی مانند سرور جباروف درنتیجه گیری این تیم تأثیرگذار است، یک حرکت این بازیکن ازبک وینفرد شفر را در آستانه دردسری بزرگ قرار داده است.

دقیقه 43 دیدار استقلال تهران و استقلال خوزستان درحالی‌ که بازی با برتری یک بر صفر تیم تهرانی همراه بود روی صحنه‌ای ساده سرور جباروف پس‌ ازاینکه مدافع حریف تعادلش را از دست داد با استوک روی کمر او رفت؛ صحنه‌ای که سبب دریافت کارت قرمز مستقیم مي‌شد اما از دید داور و کمک‌داور پنهان ماند در حالي كه دوربین‌های تلویزیونی صحنه را ضبط کردند.

اكنون جباروف که در نیمه دوم با دریافت کارت زرد دیدار هفته آینده تیمش مقابل تراکتورسازی را به‌طور حتم از دست‌داده است در آستانه محرومیت قرارگرفته است و اين احتمال وجود دارد طی روزهای آینده از سوی کمیته انضباطی با محروميت سنگين مواجه شود.

بر اساس بند 3 از ماده 65 آييننامه انضباطی فدراسیون فوتبال این خطا از سوی سرور جباروف با توجه به اینکه شدید بوده و می‌توانست باعث آسیب جدی بازیکن حرف شد، احتمالا با سه جلسه محرومیت برای جباروف جریمه می‌شود.

با این وضع اگر کمیته انضباطی خطای شدید جباروف رو با حداکثر محرومیت مواجه کند این بازیکن ازبک علاوه بر دیدار با تراکتورسازی در تبریز، سه بازی دیگر استقلال را در لیگ برتر از دست خواهد داد. دیدارهاي استقلال با سایپا در ورزشگاه آزادی، پدیده با استقلال در مشهد و استقلال با پارس جنوبی در ورزشگاه آزادی سه جدالی است که احتمالا سرور جباروف با خطای بی‌مورد خود از دست خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار