صداقت ، قاطعیت و پاسخگویی از ویژگی های روابط عمومی است

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت : مسئولان روابط عمومی صلابت ، صداقت ، قاطعیت و پاسخگویی را سر لوحه کار خود قرار دهند تا مورد پذیرش دیگران واقع شوند چون زبان رسانه نقد است و نقد باعث پویایی می شود باید از این خاصیت رسانه بهره گیریم .

کد مطلب: ۶۹۷۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا بوشهر ، مرتضی نظری رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی دو روز کارشناسان روابط عمومی و رابطین رسانه ای استان بوشهر ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسکری ( ع ) بیان داشت : روابط عمومی در سازمان نقش بسیار تاثیر گذار دارد .

نظری گفت : روابط عمومی نقش مشاور و پیش بینی کننده در سازمان را بر عهده دارد .

نظری افزود : مسئول روابط عمومی به رئیس دستگاه و مدیران سازمان صادقانه ، سریع و رعایت اخلاق حرفه ای مشورت می دهد .

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش بیان داشت : روابط عمومی مهمترین قسمت سازمان است . که با دانش تخصصی و اشراف اطلاعاتی ، قدرت پیش بینی دارد .

نظری گفت : یک مسئول روبط عمومی از تمام قوانین و مقررات آموزشی و پرورشی مطلع است . اشراف و آگاهی عددی و آماری نسبت به مسائل دارد . و می تواند مسائل آموزش و پرورش را تحلیل کند .

وی تصریح نمود: ارتقاء شاخص ها در روابط عمومی بسیاراهمیت دارد .

نظری گفت : سه استراتژی در روابط عمومی پی گرفته می شود که پاسخگویی ، صداقت و قاطعیت است .

وی تاکید نمود : باید ذهنیت سنتی نسبت به آموزش و پرورش بر طرف گردد و آموزش و پرورش مردمی شود . مسئول روابط عمومی باید نسبت به فضای مجازی اشراف داشته باشد .

نظری گفت : روابط عمومی فرا جناحی است و نوع نگاه ملی می باشد . باید از همه ظرفیت ها و توانایی ها استفاده شود .

نظری خاطر نشان کرد : مسئولان روابط عمومی صلابت ، صداقت ، قاطعیت و پاسخگویی را سر لوحه کار خود قرار دهند تا مورد پذیرش دیگران واقع شوند چون زبان رسانه نقد است و نقد باعث پویایی می شود باید از این خاصیت رسانه بهره گیریم .

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش تاکید نمود که در روابط عمومی سواد رسانه ای باید تقویت شود و در فضای مجازی فعال باشد .

نظری بیان داشت : ما باید پیام خودمان را جای بفرستیم که مخاطب دارد . پس باید درها را به روی همه باز کنیم .

نظری تاکید کرد : سه عنصر خبری یعنی دانش آموز ، معلم و خانواده برجسته شوند . باید محتوی تولید کرد . فضای گفتگو را تقویت نمود و هوشمندانه عمل کرد . با تقویت سواد رسانه ای می توان خبر های بهنگام را به نحو مطلوب انعکاس داد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار