سلمونی بیک عنوان کرد:

علاقه زیادمن به آرایشگری موجب این اختراع شد

آرایشگر جوان خراسان جنوبی که مخترع اصلاح مو با آتش است یکی ازعوامل این اختراع را کم کردن شپش وتخم شپش دانست.

کد مطلب: ۶۹۷۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپاناازخراسان جنوبی، کاظم خسروی بیژائم معروف به بیک ودرشغل آرایشگری مشغول به کاراست و بااستفاده از آتش به اصلاح موی مشتریان می پردازد.

دررابطه بااین موفقیت خبرنگارپاناخراسان جنوبی گفت وگویی رابا کاظم خسروی بیژائم داشته است که درادامه میخوانید:

ازچه زمانی این کار را شروع کرده اید؟

حدودا 7سال است که دراین رشته فعالیت کرده ام و تقریبا5سال است که دراین رشته به صورت حرفه ای مشغول به کار هستم .

درمورد این ایده از چه کسانی کمک گرفته اید؟

مااز تیم وکارشناسان بیک کمک گرفته ایم وازتعداد افرادی که باماکارمیکنند.ومشاوره های فکری بیک که باما دراین زمینه همکاری داشته اند .

چندسال است که به اصلاح سرباآتش روی آورده اید؟

ماتقریبا یک سال است که به این ایده دست یافته ایم وتوسط کارشناسان وتیم بیک توانستیم به این کارسروسامان دهیم.وبازهم به دنبال این هستیم تابتوانیم به این ایده طراوت خاصی ببخشیم .

چرا وچگونه این روش را انتخاب کرده اید؟

زمانی که این ایده به ذهنمان رسید وتحقیق توسط کارشناسان ایرانی وخارجی چیزی حدودا سه ماه طول کشید که توانستیم تمامی مجوز هارا به دست بیاوریم .

وی ادامه داد :با این که آتش ترسناک است خواصی هم برای موها دارد.معجزه آتش نه تنها برای مو تقویت کننده بسار قوی است بلکه موخوره های مو را از بین می برد و ساقه های مو تقویت میشودومریضی های پوستی مانند شپش و تخم شپش راازبین می برد وفرم و حالت دهی مو کاملا تعغییر می کند.و ماتنها تیمی هستیم که درایران این کاررا انجام می دهیم

کاظم خسروی گفت:ما باچندروش این کاررا انجام میدهیم:مثل هوابرش واشتوپ و آتش مستقیم داریم، این کاررا انجام می دهیم .ما می توانیم به صورت مستقیم یک سانت ازمورا باچندروش بالااصلاح کنیم .

آیادرزمینه های دیگری فعالیت میکنید؟

بیک گفت:در چهار بخش اصلاح کودک واصلاح کلاسیک واصلاح مدلی واصلاح گریم به صورت حرفه ای کار می کنیم .

بیک ادامه داد:برای زنجیرای و حرفه ای کردن کارمان به صورت تمام وقت کارمی کنیم.

من درطول این چندسال در اصلاح با شصت قیچی وپنجاه دوکارد توانستم این کاررا انجام دهم.ومن توانستم به گریم های بازیگری زیرنظراداره ارشاد اسلامی اینکاررا انجام دهم.وگریم داماد قدم بگذاریم.ونمونه کارهای خوبی از خودبه جابگذاریم .

آیا به این حرفه علاقه دارید؟

دلیل موفقیت ما دراین رشته علاقه شدید تمامی همکاران در این سلمونی به این شغل می باشد.ومااز تمام وجود داریم دراین زمینه فعالیت می کنیم وما به این شغل به عنوان تفریح نگاه می کنیم نه به عنوان یک شغل به دلیل علاقه زیادبه این شغل رشته های خودم راانصراف دادم به دلیل علاقه زیاد به این شغل .

آیا خارج از کشور هم مقامی داشته اید؟

من هنوز در کشورهای خارج مقامی کسب نکرده ام ولی دعوت به همکاری از کشورهای دیگرراداشته ام.وانشاالله تا چندروز دیگرعازم مسابقاتی که در آمریکا انجام خواهدشد به رقابت با حریفانم خواهم رفت.

خبرنگارپانا:مهدی آراسته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار