مدیر آموزش پرورش چهاردانگه تاکید کرد:

ضرورت توجه به اهداف و رسالت والای نهضت سوادآموزی

چهاردانگه (پانا)-رئیس اداره آموزش و پرورش بخش چهاردانگه طی پیامی هفته سواد آموزی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۶۹۶۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ،متن پیام سعیده سید مومن، در رابطه با گرامیداشت هفته سواد آموزی بدین شرح است :

ندای حضرت پروردگار طنین انداخت که ای محمد! بخوان به نام پروردگارت که تو را از علقه ای آفرید و از روح خویش در نهادت دمید و اینگونه نفخه حضورش در کالبد نوع انسان غوغایی می کند از دانستن و خواندن سطر هستی. از این رهگذر این جریان وحیانی در آیینه روزگار جاری و ساری و مبرهن است که معرفت و آگاهی دریچه شناخت اسرار کائنات است که در آموزه های دینی و آیین های ادیان جایگاه ویژه ای دارد.

راست است که از دانایی می خیزد و دانستن، توانستن می آفریند. تشکیل نهضت مقدس سوادآموزی، اقتضای روح و مرام انقلاب اسلامی است و اگر چنین نبود، جای هزار شگفتی و تاسف بود.

به یمن فرمان امام خمینی (ره) پایه و اساس نهضتی گذارده شد که در هر گام، طاغوتی را شکست و در هر مرحله توفیقی به دست آورد.

هر سرزمینی که به تصرف این قیام ستودنی، در می آید، بر بام آن پرچم فخر و برازندگی افراشته می شود و چراغ سعادت و بالندگی افروخته تر می گردد.

رهبران و کوشندگان این نهضت را سپاس می گوییم و توفیق بیشتر آنان را از خداوند خواستاریم. به جا و شایسته است که هدف ها و رسالت والای نهضت سوادآموزی مورد توجه و دقت قرار گیرد. این اهداف در پیام تاریخی امام امت که روز هفتم دی ماه سال ۱۳۵۸ به این مناسبت صادر فرمودند، تبین شده است.

اینجانب وظیفه خود می دانم سالروز تاسیس نهضت سواد آموزی را به همکاران خود در مجموعه سواد آموزی و فراگیران و آموزش دهندگان محترم تبریک گفته و برای آنان در مسیر متعالی تعلیم و تربیت آرزوی موفقیت و توفیق نمایم .

/خبرنگار بنفشه دمان/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار