شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی شهرستان شهرضا برگزار شد

تودیع و معارفه مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان شهرضا در نشست شورای برنامه ریزی این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۶۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرضا ، در نشست شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی که با حضور عباس زهیری، رئیس سازمان دانش آموزی استان اصفهان، خانم جنابی، کارشناس مسئول تشکیلات دانش آموزی استان و مدیر آموزش و پرورش شهرضا در محل تالار کنفرانس این مدیریت برگزار گردید، ضمن تبیین برنامه های تشکیلات سازمان دانش آموزی و توضیحات رئیس و کارشناس مسئول این سازمان، تودیع و معا رفه مسئول سازمان دانش آموزی شهرضا، صورت گرفت. در این مراسم آقای حبیب اله یوسفیان بعنوان مسئول سازمان دانش آموزی شهرضا معرفی شد و از زحمات و تلاش های آقای مجتبی قدیری تجلیل بعمل آمد.

رستگار مدیر آموزش و پرورش شهرضا پس از پخش کلیپ اردوی ملی اصفهان ;ضمن اشاره به بخش هایی از کلیپ ، پیرامون مهارت اجتماعی و روند اموزش در مدارس و احساس نیاز به مهارت های تشکیلاتی صحبت نمود.
سپس آقای زهیری از دغدغه های انسانی و مالی در آموزش و پرورش ،آسیب های اجتماعی و روند تربیت اجتماعی در سازمان دانش آموزی جهت کاهش این آسیب ها سخنانی ایراد نمود.
در ادامه خانم جنابی ضمن اشاره به منش ها ی پیشتازان ;به پویایی و نشاط در مدارس تمرین مدیریت و مسئولیت پذیری مطالبی عنوان نمود.
جناب آقای قدیری بیلان کاری سال گذشته و اقدامات انجام شده را مطرح فرموده و جناب اقای یوسفیان گزارش سه ماه سازمان دانش اموزی را بیان ودر مورد روند عضو گیری و مشکلات پیرامون آن مطالبی مطرح نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار