رقابت 220 بانوی ورزش‌کار شاغل وزارت کشور در مازندران آغاز شد

آیین افتتاحیه اولین دوره مسابقات ورزشی بانوان شاغل مجموعه وزارت کشور در مجتمع فرهنگی رفاهی خزر آباد ساری برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۵۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، در اولین دوره مسابقات ورزشی بانوان شاغل مجموعه وزارت کشور که در مجتمع فرهنگی رفاهی خزرآباد ساری در حال برگزاری است، 220 ورزشکار در قالب 15 تیم دارت و 10 تیم والیبال به رقابت خواهند پرداخت.

فهیمه فرهمندپور مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده در آیین افتتاحیه اولین دوره مسابقات ورزشی بانوان شاغل مجموعه وزارت کشور گفت: استفاده از ظرفیت و توانمندی بانوان باید به یک باور تبدیل شود .

وی افزود: ورزش برای سلامتی و نشاط جامعه به ویژه بانوان یک امر واجب و ضروری است و مادر سالم و با نشاط خانواده سالمتری را هدایت و مدیریت می کند.

مشاور وزیر کشور تصریح کرد: توسعه ورزش بانوان موجب افزایش نشاط در محیط کاری ، اداری و افزایش کارایی و راندمان هم می‌شود.

وی از حضور 25 تیم در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت : این اولین دوره از مسابقات بانوان شاغل مجموعه وزارت کشور است و انتظار داریم که در مسابقات آینده همه استانها با برنامه ریزی شرکت نمایند .

فرهمند پور با اشاره به اینکه ورزش بانوان در حوزه وزارت کشور توسعه خواهد یافت تاکید کرد : دوره های بعدی مسابقات بهتر و وسیعتر برگزار خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: در دولت دوازدهم بکارگیری بانوان در سطوح مدیریتی در بعضی از استانها جهش چشمگیری داشته است و امیدوارم استفاده از ظرفیت و توانمندی بانوان به یک فرهنگ ، باور و اعتقاد تبدیل شود

در اولین دوره مسابقات ورزشی بانوان شاغل مجموعه وزارت کشور ، سازمانهای تابعه و استانداری ها که در دو رشته والیبال و دارت برگزار می شود بیش از 220 ورزشکار در قالب 15 تیم دارت و 10 تیم والیبال به رقابت خواهند پرداخت

در این دوره از مسابقات که در دو رشته والیبال و دارت برگزار می شود بیش از 220 ورزشکار در قالب 15 تیم دارت و 10 تیم والیبال به رقابت خواهند پرداخت.

بازی‌های نهایی و مراسم اختتامیه این مسابقات روز جمعه اول دی با حضور مسئولین برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار