مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی

کمک بیش از یک میلیارد و دویست هزار تومان به زلزله زده گان

شکوری نسب مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: ارزش کمک های نقدی و غیرنقدی مردم به زلزله زده گان استان کرمانشاه تاکنون، بیش از یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان میباشد.

کد مطلب: ۶۹۴۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت:نیروهای هلال احمر و همچنین ناوگان ترابری این جمعیت برای اجرا طرح کمک های زمستانه از ۲۰ آذرماه لغایت ۲۰ اسفند ماه برنامه ریزی نموده و آماده کمک رسانی میباشند. وی گفت: با مقایسه طرح زمستانه سال1395 با سال 1394 نشان دهنده افزایش ۵. ٢١%حوادث بوده ایم ولی با وجود افزایش حوادث، خوشبختانه جمعیت آسیب دیده از کاهش ٢٨% برخودار و تعداد مصدومین این حوادث ۱۴% کاهش نشان می دهد.

در این نشست خبری شکوری نسب مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی ادامه داد: ارزش کمک های نقدی و غیرنقدی مردم به زلزله زده گان کرمانشاه ، بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده که کمک های غیرنقدی شامل ۶۳ قلم کالا، ۸ تن برنج ، انواع وسایل گرمایشی و غیره است.

در ادامه خلیلی زاده مشاورمدیر کل بهزیستی عنوان نمود: تقاضای بهزیستی از رسانه ها این است که به فکر آسایش مردم باشند ایشان س پس فرمودند :علت معلولیت ها زیاد است از قبیل بحثهای ژنتیکی و بیماری ها، اما در تصادفات عامل انسانی بیشترین تاثیر را دارد و نتیجه آن چیزی حدود ۲۰ تا ۲۵ درصداست

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار