رئیس کل دادگستری استان تهران در مراسم انتصاب دادستان شهرری:

بزرگترین خواسته و ویژگی خداوند عدالت است

شهرری(پانا)- رئیس کل دادگستری استان تهران کار قضات را در برقراری عدالت بسیار مهم و خطیر ارزیابی کرد و گفت: بزرگترین خواسته و ویژگی خداوند عدالت است و قضات باید در امر ایجاد عدالت نهایت دقت و تلاش خود را به کار گیرند.

کد مطلب: ۶۹۳۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد

غلامحسین اسماعیلی در مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری با بیان اینکه همه شهروندان باید با عدالت با یکدیگر برخورد کنند و از دیگران هم رفتار با عدالت بخواهند، تاکید کرد: مسئولان و مدیران نظام اسلامی علاوه بر اینکه باید عادل باشند، باید اجازه بی عدالتی را هم به دیگران ندهند و در برابر ظلم با قدرت ایستادگی کنند.
وی ادامه داد: کار قضات در امر قضاوت از مردم عادی و مدیران بسیار سخت تر است چرا که آنان علاوه بر اینکه باید عادل باشند و اجازه بی عدالتی و ظلم را به دیگران ندهند باید عدالت را در جامعه جاری کنند.
اسماعیلی با بیان اینکه بزرگترین خواسته و ویژگی خداوند عدالت است، اظهار داشت: موضوع عدالت به قدری اهمیت دارد که خداوند آن را در اصول دین مبین اسلام هم گنجانده است و حتی امام زمان(عج) برای برقراری عدالت و بی نیازی تمام بشیرت خواهد آمد.
رئیس کل دادگستری استان تهران مهمترین دستاورد اجرای عدالت در جامعه را بی نیازی مردم دانست و افزود: تمامی مسئولان باید برای برقراری عدالت اهتمام بیشتری را داشته باشند.
وی در ادامه از زحمات 30 ساله ذولفقار حسینی دادستان سابق شهرستان ری در برقراری عدالت در این شهرستان تشکر کرد و برای علی ملکوتی دادستان جدید این شهرستان آرزوی موفقیت کرد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار