شهردار دلیجان:

مشکلات شهری با آموزه های فرهنگی حل می شود

شهردار دلیجان با بیان اینکه هیچ مرزی بین شهرداری و آموزش و پرورش وجود ندارد گفت: مشکلات شهری بوسیله آموزه های فرهنگی قابل حل شدن است و آموزش و پرورش در این زمینه می تواند کمک شایانی به شهرداری نماید.

کد مطلب: ۶۹۱۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، غلامحسین منصوری در جلسه مشترک شهردار و شورای شهر دلیجان با آموزش و پرورش افزود: تلاش می کنیم در حد توان و تا جایی که امکانات و منابع شهرداری اجازه بدهد ضمن بررسی مطالبات مطرح شده خواسته ها و مطالبات را در طول زمان مرتفع نماید.

رئیس شورای شهر دلیجان نیز شرط توسعه یافتگی شهری را آموزش اصولی و درست مباحث شهروندی در تمام سطوح جامعه عنوان کرد.

رحمان دلاوری افزود: شورای شهر آماده همکاری و تعامل با آداره آموزش و پرورش را دارد و موضوعات مختلف شهری از قبیل آموزش حقوق شهروندی و بحث شهرداران مدارس از اولویت های این شوراست.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دلیجان نیز از شهرداری و اعضای شورای شهر بابت همکاری برای ترمیم و بهسازی محوطه بعضی از مدارس شهر دلیجان قدردانی کرد و گفت: هنوز بعضی از مدارس شهر دلیجان دارای محوطه فرسوده، غیر استاندارد و ناامن هستند.

حجت الله فدایی مهمترین نیازهای آموزشی در سطح شهر دلیجان را کمبود مکان های آموزشی، مدارس فرسوده و استفاده از اماکن غیر آموزشی برای آموزش به دانش آموزان عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار