بخشدار مرکزی شهرستان ری:

ارتقای ورزش روستایی نیاز به توجه بیشتر مسئولان دارد

بخشدار مرکزی ری گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان ری به ورزش روستایی توجه بیشتری داشته باشند.

کد مطلب: ۶۸۹۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران ، حشمت اله پورمهدوی بخشدار مرکزی شهرستان ری در جلسه کمیته فرعی شورای ورزش بخش مرکزی اظهار داشت: بخشداری مرکزی ری آمادگی دارد تا در جهت ارتقای امر ورزش وسلامت و تندرستی و نشاط اجتماعی بخش با اداره تربیت بدنی و جوانان شهر ری، شهرداری و سایر دستگاه های متولی تعامل سازنده و مشارکت همه جانبه داشته باشد.
وی با تبیین فلسفه وجودی شورای ورزش گفت: شورای ورزش مهم ترین بخش به عنوان مرجع سیاستگذاری،نظارت ،هماهنگی و ساماندهی فعالیت های ورزشی می تواند در تحقق اهداف عالی در موضوع ورزش و تربیت بدنی با هم فکری و همکاری همه ادارات به‌ویژه شهرداری، آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌ها نقش مهمی را ایفا نماید.
بخشدار مرکزی شهرستان ری با بیان اینکه متاسفانه در موضوع رسیدگی به ورزش برخی از روستاهای بخش مرکزی توجه ویژه نمی شود و عملا برخی از روستاهای بخش مرکزی فاقد هرگونه خدمات وامکانات ورزشی می باشند ، تصریح کرد: برخی از دستگاه های متولی وظیفه ورزشی خود را در حوزه شهری به خوبی انجام می دهند که لازم است به ورزش در روستا نیز توجه بیشتری داشته باشند.
پورمهدوی گفت: شورای روستا و دهیاری روستا ،باید با درایت و توجه ویژه از حداقل ظرفیت های موجود در راستای توسعه و گسترش ورزش و ارتقاء نشاط اجتماعی روستا حداکثر استفاده را نمایند.
شایان ذکر است :جلسه کمیته فرعی شورای ورزش بخش مرکزی، با حضور حشمت اله پورمهدوی بخشدار مرکزی ری، سرهنگ حیدری جانشین ناحیه بسیج حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، نباتی معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، روسای شورای اسلامی روستاهای فاقد دهیاری، دهیاران و نمایندگان شهرداری های نواحی شش و هفت و ادارات آموزش و پرورش یک و دو در سالن جلسات بخشداری برگزار شد.
/خبرنگار :مهساایروانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار